Oštećena je bočna stijenka

Simptom: udubljenje

automobil uređivač infografika udubljenje savjeti

automobil uređivač infografika udubljenje savjeti

Dijagnoza: To nije problem. To je uobijačajena radijalna bočna stijenka.
  • Udubljenje je normalna pojava na radijalnim pneumaticima (većina pneumatika) i ne utječe na performanse.
  • Vaši pneumatici imaju jedan ili više slojeva tekstilne žice u konstrukciji bočne stijenke pneumatika koji su paralelni. (U gazećem sloju rabe se čelične žice). Na mjestima gdje se žice dodiruju obično se pojavi lagano udubljenje.

Simptom: ispupčenost ili balon

automobil uređivač infografika ispupčenost balon savjeti

automobil uređivač infografika ispupčenost balon savjeti

Dijagnoza: oštećenje pneumatika koje treba popraviti
  • Većinu probušenih dijelova prouzročenih čavlima ili rezova do 6,4 mm na gazećem sloju može popraviti vulkanizer primjenom industrijski odobrenih postupaka.
  • Popravak koji uključuje samo krpanje rupa na kotaču nije pouzdan i opasan je zato što nakon toga treba provjeriti ima li probušenih dijelova u unutrašnjosti pneumatika.

Rješenje:
  • Pravilan popravak radijalnog pneumatika (većine pneumatika) uključuje postavljanje gumene zakrpe na unutarnju oblogu pneumatika i punjenje pneumatika gumom.
  • Ne pokušavajte popraviti pneumatike kada je probijeno više od 6,4 mm gazećeg sloja ili ako je probijen bilo koji dio bočne stijenke. Također, ne nosite pneumatike na popravak ako su istrošeni ispod 1,59 mm dubine gazećeg sloja.
  • Zamijenite oštećeni pneumatik rezervnim – ali prvo provjerite bočnu stijenku rezervnog pneumatika i utvrdite jesu li parametri tlaka napuhavanja, brzine i ograničenja kilometraže ispravni. Odvezite vozilo na pregled vulkanizeru.

 

Treba vam dodatna pomoć?