Kao dio revizije Opće uredbe o sigurnosti, Europska unija je upravo započela evoluciju propisa u svezi pneumatika. Ukupni cilj je mjerenje njihovih performansi kada su istrošeni. 

ZAŠTO JE OVA EVOLUCIJA VAŽNA?  

Postojeći europski propisi koji se odnose na pneumatike propisuju mjerenje performansi kočenja na mokroj podlozi samo novih pneumatika. Međutim, kroz cijeli radni vijek pneumatika ova razina performansi koja je kritična za sigurnos se smanjuje. Mnogi proizvođači projektiraju pneumatike koji su sigurni do indikatora trošenja (1,6 mm), no ništa ne sprečava prodaju pneumatika čiji put kočenja se može značajno produžiti tijekom njihove uporabe. Kao mjera opreza, ovaj nedostatak propisa o performansama istrošenih pneumatika može potaknuti profesionalce i korisnike da skinu pneumatike prije nego dosegnu zakonom ograničenu granicu trošenja.  

ŠTO OVA EVOLUCIJA DONOSI?  

llp hr red banner

llp hr red banner

Svake godine u Europi, skidanje pneumatika prije nego dosegnu dubinu profila od 1,6 mm* može predstavljati do 128 MILIJUNA dodatnih PNEUMATIKA***, što generira 6,6 MILIJUNA TONA CO2*** i 6,9 MILIJUNA EURA** troška za vozače. Osim povećanja sigurnosti na cestama, ovaj propis će pomoći u izbjegavanju nepotrebnih troškova. Također će doprinijeti zaštiti okoliša, izbjegavanjem potrošnih materijala i CO2 emisija. 

*Podložno redovitom trošenju vaših pneumatika i sukladnosti s preporukama proizvođača pneumatika i automobila. Imate li dvojbi, kontaktirajte stručnjaka.  
**Podaci iz Ernst & Young izvješća s naslovom «Planirana zastarjelost nije neizbježna» - svibanj 2017.  
*** U skladu s internim proračunima, provedenima u Ladouxu (Tehnološki centar, Clermont-Ferrand – Francuska): tehnički memorandum od 27. rujna, 2016. na temu «Sirovine, potrošnja goriva i CO2 emisije, povezani s preranom zamjenom pneumatika za osobne automobile». 

michelin generic EN

michelin buget EN

michelin security EN

michelin environment EN

 

Treba vam dodatna pomoć?