(1) Ravnoteža performansi - Ravnoteža performansi dokazana testovima provedenim 2020. i 2021. kočenja na suhom, kočenja na mokrom s novom i istrošenom gumom, kočenja na snijegu s novom i istrošenom gumom, prianjanja na snijegu s novom i istrošenom gumom, dugovječnosti - vidi pojedinosti testa u pravnim navodima 2, 3, 4, 5, 6 - MICHELIN CrossClimate 2 SUV zauzima 8 vodećih mjesta u 8 testova
(2) Dugovječnost - Test dugovječnosti proveo je DEKRA TEST CENTAR, na zahtjev Michelina, siječanj 2022., na dimenziji 235/60 R18 107V i 107W na modelu HYUNDAI Santa Fé 2.2 l. CRDI uspoređuje MICHELIN CrossClimate 2 SUV (100%) u odnosu na BRIDGESTONE Weather Control A005 EVO (55,9%) ; CONTINENTAL AllSeason Contact (93,0%) ; GOODYEAR Vector 4Seasons SUV Gen-3 (95,8%) ; PIRELLI Scorpion Verde All Season SF (95,5%).. Test dugovječnosti u prosječnoj stvarnoj upotrebi (D50) s 11 568 km vožnje i ekstrapoliranom dugovječnošću pri 1,6 mm.
(3) Test kočenja na snijegu - Test kočenja na snijegu, koji je proveo TÜV SÜD Product Service na Michelinov zahtjev, između 30 i 10 km/h, listopad 2021. – siječanj 2022. (istrošeno znači istrošeno na stroju (polirano) do dubine indikatora istrošenosti gaznog sloja prema prema europskoj regulativi: ECE R30r03f), na dimenziji 235/60 R18 107V i 107W na modelu Audi Q5 40TDI 204hp, Audi Q5 50TFSIe 300hp uspoređujući MICHELIN CrossClimate 2 SUV (nova: 100% - istrošena: 100%) u odnosu na BRIDGESTONE Weather Control A005 EVO ( nova : 82,2% - istrošena : 67,0%) ; CONTINENTAL AllSeason Contact (nova: 93,6% - istrošena: 83,5%); GOODYEAR Vector 4Seasons SUV Gen-3 (nova: 89,9% - istrošena: 83,9%); PIRELLI Scorpion Verde All Season SF (nova: 71,8% - istrošena: 61,2%). Izračuni temeljeni na srednjim usporenjima koja proizlaze iz izmjerenih zaustavnih putova od 30-10 km/h.
(4) Test prianjanja na snijegu - Testovi prianjanja na snijegu, koje je proveo TÜV SÜD Product Service na zahtjev Michelina, između 5 i 30 km/h, listopad 2021. – siječanj 2022. (istrošeno znači kada se nosi na stroju (polirano) do dubine indikatora istrošenosti gaznog sloja prema europskoj regulativi: ECE R30r03f), na dimenziji 235/60 R18 107V i 107W na Audi Q5 40TDI 204hp, Audi Q5 50TFSIe 300hp uspoređujući MICHELIN CrossClimate 2 SUV (nova: 100% - istrošena: 100%) u odnosu na BRIDGESTONE Weather Control A005 EVO ( nova :75,2% - istrošena : 67,3%) ; CONTINENTAL AllSeason Contact (nova: 93,4% - istrošena: 84,1%); GOODYEAR Vector 4Seasons SUV Gen-3 (nova: 88,8% - istrošena: 80,9%); PIRELLI Scorpion Verde All Season SF (nova: 64,3% - istrošena: 46,3%). Izračuni temeljeni na srednjim ubrzanjima koja proizlaze iz izmjerenih vremena ubrzanja od 5-30 km/h postignutih u stvarnim testovima.
(5) Testovi kočenja na mokrom - Testovi kočenja na mokrom - Testovi kočenja na mokrom, koje je proveo TÜV SÜD Product Service na zahtjev Michelina, između 80 i 20 km/h, listopad 2021. – siječanj 2022. (istrošeno znači istrošeno na stroju (polirano) do dubine Indikator istrošenosti gaznog sloja prema europskoj regulativi: ECE R30r03f), na dimenziji 235/60 R18 107V i 107W na Audi Q5 40TDI 204hp, Audi Q5 50TFSIe 300hp uspoređujući MICHELIN CrossClimate 2 SUV (nova: 100% - istrošena: 100%) naspram BRIDGESTONE Weather Control A005 EVO (nova: 96,3% - istrošena: 98,5%); CONTINENTAL AllSeason Contact (nova: 94,5% - istrošena: 91,7%); GOODYEAR Vector 4Seasons SUV Gen-3 (nova: 95,5% - istrošena: 99,1%); PIRELLI Scorpion Verde All Season SF (nova: 87,2% - istrošena: 90,4%). Prosječne performanse na visokoj i niskoj μ mokroj površini sa dva različita raspona temperature za svaki.
(6) Test kočenja na suhom - Test kočenja na suhom, proveo TÜV SÜD Product Service na zahtjev Michelina, između 100 i 0 km/h, listopad 2021. – siječanj 2022., na dimenziji 235/60 R18 107V i 107W na Audi Q5 40TDI 204hp, Audi Q5 50TFSIe 300hp u usporedbi MICHELIN CrossClimate 2 SUV (100%) u odnosu na BRIDGESTONE Weather Control A005 EVO (96,4%) ; CONTINENTAL AllSeason Contact (96,1%) ; GOODYEAR Vector 4Seasons SUV Gen-3 (95,6%) ; PIRELLI Scorpion Verde All Season SF (94,9%).