(1) - vrijeme kruga - Vanjski testovi koje je na Michelinov zahtjev proveo DEKRA ISPITNI CENTAR, s modelom Porsche 911 GT3
(2) , u svibnju 2017. s pneumaticima dimenzija 235/35-19 i 305/30-19. Razmak u smislu prosječnog vremena kruga na stazi Charade (FR) uspoređujući pneumatik MICHELIN Pilot Sport Cup 2 s pneumaticima PIRELLI Trofeo R, DUNLOP Sport Maxx Race, YOKOHAMA Advan Neova AD08R i TOYO Proxes R888 R.
(3) - izdržljivost krugova - Vanjski testovi koje je na Michelinov zahtjev proveo DEKRA ISPITNI CENTAR s modelom Porsche Carrera S, u svibnju 2017. s pneumaticima dimenzija 235/35-19 i 305/30-19. Razmak u smislu krugova koji su odvezeni bez oštećenja pneumatika na stazi Charade (FR) uspoređujući pneumatik MICHELIN Pilot Sport Cup 2 s pneumaticima PIRELLI Trofeo R, DUNLOP Sport Maxx Race, YOKOHAMA Advan Neova AD08R i TOYO Proxes R888 R.
(4) - konzistentnost prolaznih vremena krugova - Vanjski testovi koje je na Michelinov zahtjev proveo DEKRA ISPITNI CENTAR s modelom Porsche Carrera S, u svibnju 2017. s pneumaticima dimenzija 235/35-19 i 305/30-19. Konzistentnost je ocijenjena preko evolucije prolaznih vremena krugova na stazi Charade (FR) uspoređujući pneumatik MICHELIN Pilot Sport Cup 2 s pneumaticima PIRELLI Trofeo R, DUNLOP Sport Maxx Race, YOKOHAMA Advan Neova AD08R i TOYO Proxes R888 R.
PREPORUKE
– MICHELIN Pilot Sport Cup 2 i MICHELIN Pilot Sport Cup 2 Connect su polu „slick” gume koje su optimizirane za upotrebu na suhom terenu. Ultimativna verzija guma MICHELIN Pilot Sport Cup 2 R optimizirana je za izvanredne performanse na trkaćim stazama po suhom vremenu. Na mokrim stazama ili cestama polu „slick” gumama, a posebice ako su istrošene, značajno može naškoditi aquaplaning. Po mokrim cestama vozite oprezno i smanjite brzinu. Provjerite jesu li uključeni svi sustavi za pomoć pri vožnji. Međutim, te gume udovoljavaju pravnim zahtjevima za upotrebu na javnim autocestama i otvorenim cestama u državama u kojima se prodaju.
– Zbog uvjeta upravljivosti na stazi i cesti, strogo se preporučuje montaža sve 4 gume u kompletu.
– Budući da se radi o posebnim gumama za suho vrijeme, gume MICHELIN Pilot Sport Cup 2 R moraju proći fazu zagrijavanja, slično kao trkaće gume, da bi se ostvarile optimalne performanse.
OPREZ
– Ako se dulje vrijeme neće upotrebljavati, skinite gume (zajednos kotačima) i smanjite vrijednost tlaka na polovinu uobičajene vrijednosti za vrijeme skladištenja.
– Gume držite na čistom i suhom mjestu, podalje od izravne sunčeve svjetlosti i ozonskih izvora (električnih uređaja i materijala / kemikalija) te pri temperaturi iznad 0 °C (32 °F), a u skladu s informacijama koje Michelin pruža u tehničkim dokumentima i na internetskim stranicama.
– Gume ne upotrebljavajte, skladištite ni transportirajte kad je temperatura okolina niža od -10 °C (14 °F).
– U takvim okolnostima može doći do smanjenja performansi komponenta gume, a pri nižim temperaturama smjesa gume može napuknuti ili se oštetiti, odnosno potencijal iskoristivosti guma se smanjuje.
– Nikad ne upotrebljavajte gume koje su napukle, pukle ili imaju oštećenu bočnu stijenku ili gazni sloj. Ako imate nedoumica, obratite se tehničkom odjelu lokalnog predstavništva za Michelin.
– Kad se dulje vrijeme intenzivno upotrebljavaju na trkaćim stazama, napominjemo da se gume i karkasa mogu oštetiti uslijed čestih prelazaka preko rubnika uz stazu.
– Preporučujemo vizualni pregled guma nakon svakog kruga, a prije povratka na stazu.
– Ako se dulje vrijeme prelazi preko rubnika (ili puno skreće sa staze), preporučujemo da provjerite stanje unutrašnjosti gume i njenu konstrukciju. To možete učiniti tako da je demontirate s kotača i odnesete vulkanizeru na pregled i popravak (vanjskog i unutarnjeg dijela gume).
POSTAVKE GEOMETRIJE (NPR. BOČNI NAGIB/ZATUR)
– Na stazi se postavke geometrije (prvenstveno bočni nagib) mogu promijeniti kako bi se povećala brzina u zavojima i držanje ceste radi maksimalnog prianjanja guma, ali isto tako kako bi se spriječilo prekomjerno trošenje/zamor materijala na vanjskom ramenom dijelu.
– Bočni nagib: za optimalne rezultate na stazi postavke negativnog bočnog nagiba moraju biti između -1,5° i -3° ovisno o stazi i tipu vozila. Nikad ne prekoračujte vrijednost od -4° negativnog bočnog nagiba.
– Vrijednosti bočnog nagiba za cestovnu upotrebu moraju biti utemeljene na preporučenim postavkama za cestovnu upotrebu kako bi se osigurala ispravna razina upravljivosti i pravilno ponašanje vozila i guma.
- Funkcija povezivanja – gume MICHELIN Pilot Sport Cup 2 Connect su već spremne za rješenja s ugrađenim senzorom gume u skladu s normom VDA jer imaju unaprijed ugrađenu tehnologiju Rubber Tire Mount. Za sve svrhe i namjene, Michelin želi upozoriti potencijalne kupce guma MICHELIN Pilot Sport Cup 2 Connect da trebaju provjeriti dostupnost rješenja s ugrađenim senzorom gume na tržištu, kao i njihovu usklađenost s normom VDA. Za vašu informaciju, komplet MICHELIN Track Connect kit, koji sadrži senzore koji se ugrađuju u gumu i kompatibilni su s normom VDA, prestao se proizvoditi 31. 3. 2023. Ako imate kakvih pitanja, obratite se lokalnom trgovcu.