PRAVNE NAPOMENE
(1) Temeljem rezultata ispitivanja koja je proveo ISPITNI CENTAR DEKRA, na zahtjev tvrtke Michelin, u svibnju 2017. s vozilom Porche 911 GT3 (997) i pneumaticima dimenzija 235/35-19 i 305/30-19. Razlika u prosječnom prolaznom vremenu na stazi Charade (FR) usporedbom pneumatika MICHELIN Pilot Sport Cup 2 i PIRELLI Trofeo R, DUNLOP Sport Maxx Race, YOKOHAMA Advan Neova AD08R te TOYO Proxes R888 R
(2) Temeljem rezultata vanjskih ispitivanja koja je proveo ISPITNI CENTAR DEKRA, na zahtjev tvrtke Michelin, s vozilom Porsche Carrera S, u svibnju 2017. s pneumaticima dimenzija 235/35-19 i 305/30-19. Razlika u prosječnom prolaznom vremenu bez oštećenja na pneumaticima na stazi Charade (FR) usporedbom pneumatika MICHELIN Pilot Sport Cup 2 i PIRELLI Trofeo R, DUNLOP Sport Maxx Race, YOKOHAMA Advan Neova AD08R te TOYO Proxes R888 R
(3) Temeljem rezultata vanjskih ispitivanja koja je proveo ISPITNI CENTAR DEKRA, na zahtjev tvrtke Michelin, s vozilom Porsche Carrera S, u svibnju 2017. s pneumaticima dimenzija 235/35-19 i 305/30-19. Procjena promjene prolaznog vremena u više krugova na stazi Charade (FR) usporedbom pneumatika MICHELIN Pilot Sport Cup 2 s pneumaticima PIRELLI Trofeo R, DUNLOP Sport Maxx Race, YOKOHAMA Advan Neova AD08R i TOYO Proxes R888 R
(4) Rezultati interne studije koju je tvrtka Michelin provela u Nardu u siječnju 2018. s vozilom PORSCHE 911 GT2 RS s pneumaticima dimenzija 265/35-20 na prednjoj osovini i pneumaticima dimenzija 325/30-21 na stražnjoj osovini, izmjereno je -2,9 s/krugu u odnosu na pneumatike MICHELIN PILOT SPORT CUP 2
(5) Prema mišljenjima potrošača (301) o pneumaticima MICHELIN Pilot Sport Cup 2 objavljenim 19. 9. 2018. na svim europskim web-mjestima tvrtke Michelin (informacije združene i prikupljene na web-mjestu: www.michelin.fr te certificirane od strane nadležnog tijela)
Sačuvajte kvalitetu i performanse svojih pneumatika. Ovdje preuzmite naš vodič sa sigurnosnim mjerama i preporukama kako biste saznali više iz naših savjeta za sigurnost i upotrebu.
CESTOVNA UPOTREBA
• Odgovara vrijednostima tlaka napuhavanja koje preporuča proizvođač automobila
UPOTREBA NA STAZI
– OSNOVE
• Ako ćete dan provesti na stazi uvijek krenite s tlakom napuhavanja preporučenim za CESTOVNU UPOTREBU koji postepeno zagrijava pneumatike MICHELIN PILOT SPORT CUP 2
• Nakon nekoliko krugova provjerite i zatim malo prilagodite tlak napuhavanja za postizanje optimalne radne razine
– VRUĆI PNEUMATICI
• Optimalni radni tlak pneumatika MICHELIN Pilot SPORT CUP 2 je između 2,3 bara (33 psi) i 2,7 bara (39 psi) dok su vrući, ovisno o modelu vozila i stazi na kojoj se upotrebljavaju
• Međutim, na nekim modelima vozila tlak napuhavanja mora biti veći od 2,7 bara (39 psi dok su vrući)
– HLADNI PNEUMATICI
• Ne upotrebljavajte tlak napuhavanja niži od 1,9 bara (28 psi) kod hladnih pneumatika
• Za optimalan vijek trajanja pneumatika MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 na trkaćoj stazi Michelin preporučuje upotrebu minimalnog tlaka napuhavanja, između 2,0 (29 psi) i 2,4 bara (35 psi)
OPREZ
• Redovno provjeravajte preostalu dubinu gazećeg sloja (mora biti najmanje 1,6 mm) i provjerite da nema oštećenja
• Redovno provjeravajte vanjske bočne stijenke: ako primijetite istrošenost, primjerice da se više ne vide oznake bočne stijenke, to može biti znak da je vrijednost tlaka napuhavanja/radnog tlaka PRENISKA. U tom slučaju ponovno prilagodite vrijednost tlaka na minimalno +0,2 bara (+ 3 psi) za bolju razinu držanja ceste i dulji vijek trajanja na trkaćoj stazi
• Najbolje performanse (držanje ceste) uvijek se postižu pri visokoj razini držanja ceste profila gazećeg sloja i ako ne vozite na bočnim stijenkama.
Nakon dana provedenog na trkaćoj stazi
• Uvijek provjerite istrošenost svojih pneumatika MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 i preostalu dubinu gazećeg sloja, koja mora iznositi minimalno 1,6 mm te provjerite da nema oštećenja
• Prije napuštanja trkaće staze i povratka na cestu: ostavite pneumatike da se ohlade i ponovno podesite vrijednost tlaka na razinu koju preporuča proizvođač automobila
• Nemojte zaboraviti uključiti elektroničke sustava za sigurnost i pomoć pri vožnji u automobilu te resetirati sustav nadzora tlaka u gumama
• OPREZ!
• Ako se dulje vrijeme ne koriste, demontirajte pneumatike MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 (zajedno s kotačima) i smanjite vrijednost tlaka na polovinu uobičajene vrijednosti za skladištenje
• Pneumatike uskladištite na suhom i čistom mjestu, podalje od izravne sunčeve svjetlosti i izvora zračenja (električnih uređaja i materijala/kemikalija) te pri temperaturi iznad 0 °C (32 °F) sukladno informacijama tvrtke Michelin iz tehničke dokumentacije ili s web-mjesta
• Nemojte upotrebljavati, skladištiti ni transportirati pneumatike MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 pri temperaturama okoline nižim od -10 °C (14 °F)
• U tim uvjetima može doći do negativnog utjecaja na komponente pneumatika, što može rezultirati nižim performansama, a pri niskim temperaturama može dovesti do pucanja ili oštećenja smjese gume pneumatika čime se smanjuje potencijalna iskoristivost
• Nikada nemojte upotrebljavati pneumatike koji su napukli, puknuti ili oštećeni na bočnoj stijenci ili gazećem sloju. Ako niste sigurni, obratite se lokalnoj tehničkoj službi tvrtke Michelin
• Prilikom upotrebe kroz dulje razdoblje na intenzivan način na trkaćim stazama, imajte na umu da može doći do oštećenja pneumatika i njegove karkase uslijed čestog prelaska preko rubnika na rubovima staze
• Preporučujemo vizualni pregled pneumatika nakon svake utrke i prije povratka na stazu
• U slučaju dulje vožnje preko rubnika (ili česte off-road vožnje) preporučujemo vam da provjerite interno stanje pneumatika i njegove konstrukcije tako što ćete ga demontirati s kotača i odnijeti kod vulkanizera kako bi tamo pregledali ima li oštećenja, kako u unutrašnjosti tako i na vanjskim dijelovima pneumatika
Postavke geometrije, primjerice bočni nagib/zatur
• Na stazi se postavke geometrije (prvenstveno bočni nagib) mogu promijeniti kako bi se povećala brzina u zavojima i držanje ceste radi maksimalnog prianjanja pneumatika, ali isto tako kako bi se spriječilo prekomjerno trošenje/zamor materijala na vanjskom ramenom dijelu.
• Bočni nagib: za optimalne rezultate na stazi postavke negativnog bočnog nagiba moraju biti između -1,5° i -3° ovisno o stazi i tipu vozila. NIKADA nemojte prekoračiti negativni bočni nagib od -4°
• Vrijednosti bočnog nagiba za cestovnu upotrebu trebaju biti utemeljeni na preporučenim „cestovnim” postavkama kako bi se osigurala dobra upravljivost i ponašanje, kako vozila tako i pneumatika
PREPORUKE ZA UPOTREBU
• Pneumatici MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 su trkaći pneumatici (polu „slick”) optimizirani za upotrebu na SUHOJ stazi, a najnovija verzija MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R namijenjena je za ekstremne performanse na SUHIM trkaćim stazama.
Na mokrim stazama ili cestama polu „slick” pneumaticima, a posebice ako su istrošeni, značajno može naškoditi akvaplaning. Po mokrim cestama vozite oprezno i smanjite brzinu. Provjerite jesu li uključeni svi sustavi za pomoć pri vožnji.
Međutim, ti pneumatici udovoljavaju pravnim zahtjevima za upotrebu na javnim autocestama i otvorenim cestama u državama u kojima se prodaju.
• Zbog razine upravljivosti na stazi i cesti preporučuje se postavljanje kompleta od sva četiri pneumatika
Dodatne informacije za upotrebu pneumatika MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R:
Budući da se radi o posebnim pneumaticima za suho vrijeme, pneumatici MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R moraju proći fazu zagrijavanja, slično kao trkaći pneumatici, da bi postigli optimalne performanse.