MICHELIN PILOT SPORT CUP 2

  • Automobili
  • ljeto

    ljeto

PRIPREMITE STAZE. TRKAĆI PNEUMATICI ZA CESTOVNU UPOTREBU.

 

PNEUMATICI s izvrsnim prolaznim vremenom i homologirani za cestovnu upotrebu!

PREDNOSTI PROIZVODA

Najbolje prolazno vrijeme na suhim podlogama(1)

U prosjeku 1''20 brži od konkurenata(1)

Michelin Pilot Sport Cup 2

Najizdržljiviji na stazi(2)

U prosjeku 40 % više krugova od konkurenata(2)

Auto piktogram michelin pilot sport cup 2 argument 3 gume

Najbolji u klasi po konzistentnosti prolaznog vremena(3)

Auto piktogram michelin pilot sport cup 2 argument 4 gume

Novi pneumatici MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R: s najboljim prolaznim vremenom

Ova najnovija verzija pneumatika MICHELIN Pilot Sport Cup 2 po mjeri je izrađena za iskusne vozače sa sportskim vozilima. Pneumatici MICHELIN Pilot Sport Cup 2 s oznakom „R” postižu izvrsne razine bočnog držanja ceste zahvaljujući smjesi gume koja potječe izravno iz odjela motosporta. I dalje usmjereni na prolazno vrijeme, pneumatici MICHELIN Pilot Sport Cup 2 R jamče visoku razinu držanja ceste i preciznost pri vožnji!

GALERIJA

Michelin Pilot Sport Cup 2

MICHELIN Pilot Sport Cup 2: Homologiran za cestu, konstruiran za stazu

MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 - TRACK LONGEVITY

Tehnologija Track longevity technology 2.0®

Porsche918 Spyder x MICHELIN Pilot Sport Cup 2: 6:57 @ Nürburgring lap time record [Full video]

Porsche 918 Spyder x MICHELIN Pilot Sport Cup 2: 6:57, Nürburgring rekord

ŠTO STOJI IZA TOGA?

Auto uređivač michelin pilot sport cup 2 technology 2 gume

Tehnologija dvostruke smjese gume

Dvije različite vrste gume korištene su na vanjskom i unutarnjem gazećem sloju – izvana: elastomer „jako teškog molekularnog lanca” jamči izvrsno držanje ceste, posebice u oštrim zavojima

– s unutarnje strane: krući elastomer optimizira kontrolu nad upravljanjem i držanje mokrih cesta

Auto uređivač michelin pilot sport cup 2 technology 1 gume

Tehnologija Track longevity technology 2.0®

– Sporije trošenje vanjskih ramena

– Pojačana bočna ramena s posebnom gumom iznimno otpornom na abrazije Za veću izdržljivost i dulji vijek trajanja

Auto Edito michelin pilot sport cup 2 technology 3 Tyres

Saznajte sve o najnovijoj verziji pneumatika MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R: s najboljim prolaznim vremenom

Čak su 0,5 s po kilometru brži na trkaćoj stazi i s najboljim prolaznim vremenom na stazi Nürburgring Nordschleife(4)

Što ljudi govore
Ljudi preporučuju ovaj pneumatik
4.43/5
★★★★★
★★★★★
Ukupna ocjena bazirana na 56 osvrta
56 osvrti
★★★★★
★★★★★
5 / 5

Astonishing grip

CadSpeed - 6. svibnja 2021

Astonishing improvement in grip over the standard supplied Bridgestones on my Honda Type R. To the extent that the limits appear to be so huge that you don't want to test the limit off a track, this, obviously at the expense of grip in the wet, however, I would say that the handling is very predictable and let's be honest, if you chose this tyre as a year-round fit then your most likely know what you're doing and are a capable driver so you will know the limits. 5/5 would not choose any other tyre.

Prevedi ovu recenziju
  • Dry grip and braking
  • Longevity
  • Wet grip and braking
★★★★★
★★★★★
2 / 5

POOR MILAGE

BREWSTER - 6. prosinca 2020

7000 MILES ON A MERCEDES A CLASS 250, FRONTS NEED REPLACING, RETIRED DRIVER NOT A BOY RACER,

Prevedi ovu recenziju
  • Dry grip and braking
  • Longevity
  • Wet grip and braking
View REPLY
REPLY:
23. studenoga 2020
Dear Customer, Thank you for taking the time to review your tyre at michelin.co.uk. We’re sorry to hear that you weren’t satisfied. At Michelin, we take feedback seriously and are always looking for ways to improve. Your feedback has been passed onto our Customer Care Team, who will be in touch with you soon to discuss your issues. All the best, The Michelin Team.
★★★★★
★★★★★
5 / 5

Changed the handling of the Porsche 997...

TWOPE911 - 23. kolovoza 2020

Previously used Michelin PSS The performance is good...but the sports performance is fair... Later, it was replaced with Michelin Cup2 N0... The whole car was reborn... It's like changing to a high-performance suspension... So satisfied!! https://twope911.wordpress.com/2020/08/22/porsche-n-rated-tyres 満足度911ï% bc…/

Prevedi ovu recenziju
  • Dry grip and braking
  • Longevity
  • Wet grip and braking
Koristite li ovaj pneumatik?

Su to pravi pneumatici za mene?

41 raspoloživih dimenzija za ove pneumatike

265/35ZR19 (98Y) XL *

označavanje

Razred učinkovitosti za gorivo

D

Razred držanja ceste na mokrim podlogama

D

Razred vanjske buke kotrljanja

71 dB

Širina

265

Visina

35

Promjer

19

Nosivost

98

Brzina

(Y)

Specifikacija

Homologiran za BMW MOTORSPORT (M135i M3 M5 M6 Serija 1M Z4M)

PRAVNE NAPOMENE

 

 

(1) Temeljem rezultata ispitivanja koja je proveo ISPITNI CENTAR DEKRA, na zahtjev tvrtke Michelin, u svibnju 2017. s vozilom Porche 911 GT3 (997) i pneumaticima dimenzija 235/35-19 i 305/30-19. Razlika u prosječnom prolaznom vremenu na stazi Charade (FR) usporedbom pneumatika MICHELIN Pilot Sport Cup 2 i PIRELLI Trofeo R, DUNLOP Sport Maxx Race, YOKOHAMA Advan Neova AD08R te TOYO Proxes R888 R
(2) Temeljem rezultata vanjskih ispitivanja koja je proveo ISPITNI CENTAR DEKRA, na zahtjev tvrtke Michelin, s vozilom Porsche Carrera S, u svibnju 2017. s pneumaticima dimenzija 235/35-19 i 305/30-19. Razlika u prosječnom prolaznom vremenu bez oštećenja na pneumaticima na stazi Charade (FR) usporedbom pneumatika MICHELIN Pilot Sport Cup 2 i PIRELLI Trofeo R, DUNLOP Sport Maxx Race, YOKOHAMA Advan Neova AD08R te TOYO Proxes R888 R
(3) Temeljem rezultata vanjskih ispitivanja koja je proveo ISPITNI CENTAR DEKRA, na zahtjev tvrtke Michelin, s vozilom Porsche Carrera S, u svibnju 2017. s pneumaticima dimenzija 235/35-19 i 305/30-19. Procjena promjene prolaznog vremena u više krugova na stazi Charade (FR) usporedbom pneumatika MICHELIN Pilot Sport Cup 2 s pneumaticima PIRELLI Trofeo R, DUNLOP Sport Maxx Race, YOKOHAMA Advan Neova AD08R i TOYO Proxes R888 R
(4) Rezultati interne studije koju je tvrtka Michelin provela u Nardu u siječnju 2018. s vozilom PORSCHE 911 GT2 RS s pneumaticima dimenzija 265/35-20 na prednjoj osovini i pneumaticima dimenzija 325/30-21 na stražnjoj osovini, izmjereno je -2,9 s/krugu u odnosu na pneumatike MICHELIN PILOT SPORT CUP 2
(5) Prema mišljenjima potrošača (301) o pneumaticima MICHELIN Pilot Sport Cup 2 objavljenim 19. 9. 2018. na svim europskim web-mjestima tvrtke Michelin (informacije združene i prikupljene na web-mjestu: www.michelin.fr te certificirane od strane nadležnog tijela)

Sačuvajte kvalitetu i performanse svojih pneumatika. Ovdje preuzmite naš vodič sa sigurnosnim mjerama i preporukama kako biste saznali više iz naših savjeta za sigurnost i upotrebu.

 

 

 

CESTOVNA UPOTREBA
• Odgovara vrijednostima tlaka napuhavanja koje preporuča proizvođač automobila

 

UPOTREBA NA STAZI
– OSNOVE 
• Ako ćete dan provesti na stazi uvijek krenite s tlakom napuhavanja preporučenim za CESTOVNU UPOTREBU koji postepeno zagrijava pneumatike MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 
• Nakon nekoliko krugova provjerite i zatim malo prilagodite tlak napuhavanja za postizanje optimalne radne razine 
– VRUĆI PNEUMATICI
• Optimalni radni tlak pneumatika MICHELIN Pilot SPORT CUP 2 je između 2,3 bara (33 psi) i 2,7 bara (39 psi) dok su vrući, ovisno o modelu vozila i stazi na kojoj se upotrebljavaju
• Međutim, na nekim modelima vozila tlak napuhavanja mora biti veći od 2,7 bara (39 psi dok su vrući)
– HLADNI PNEUMATICI
• Ne upotrebljavajte tlak napuhavanja niži od 1,9 bara (28 psi) kod hladnih pneumatika
• Za optimalan vijek trajanja pneumatika MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 na trkaćoj stazi Michelin preporučuje upotrebu minimalnog tlaka napuhavanja, između 2,0 (29 psi) i 2,4 bara (35 psi)

 

OPREZ
• Redovno provjeravajte preostalu dubinu gazećeg sloja (mora biti najmanje 1,6 mm) i provjerite da nema oštećenja
• Redovno provjeravajte vanjske bočne stijenke: ako primijetite istrošenost, primjerice da se više ne vide oznake bočne stijenke, to može biti znak da je vrijednost tlaka napuhavanja/radnog tlaka PRENISKA. U tom slučaju ponovno prilagodite vrijednost tlaka na minimalno +0,2 bara (+ 3 psi) za bolju razinu držanja ceste i dulji vijek trajanja na trkaćoj stazi
• Najbolje performanse (držanje ceste) uvijek se postižu pri visokoj razini držanja ceste profila gazećeg sloja i ako ne vozite na bočnim stijenkama. 

 

Nakon dana provedenog na trkaćoj stazi 
• Uvijek provjerite istrošenost svojih pneumatika MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 i preostalu dubinu gazećeg sloja, koja mora iznositi minimalno 1,6 mm te provjerite da nema oštećenja 
• Prije napuštanja trkaće staze i povratka na cestu: ostavite pneumatike da se ohlade i ponovno podesite vrijednost tlaka na razinu koju preporuča proizvođač automobila 
• Nemojte zaboraviti uključiti elektroničke sustava za sigurnost i pomoć pri vožnji u automobilu te resetirati sustav nadzora tlaka u gumama

 

• OPREZ!
• Ako se dulje vrijeme ne koriste, demontirajte pneumatike MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 (zajedno s kotačima) i smanjite vrijednost tlaka na polovinu uobičajene vrijednosti za skladištenje
• Pneumatike uskladištite na suhom i čistom mjestu, podalje od izravne sunčeve svjetlosti i izvora zračenja (električnih uređaja i materijala/kemikalija) te pri temperaturi iznad 0 °C (32 °F) sukladno informacijama tvrtke Michelin iz tehničke dokumentacije ili s web-mjesta
• Nemojte upotrebljavati, skladištiti ni transportirati pneumatike MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 pri temperaturama okoline nižim od -10 °C (14 °F)
• U tim uvjetima može doći do negativnog utjecaja na komponente pneumatika, što može rezultirati nižim performansama, a pri niskim temperaturama može dovesti do pucanja ili oštećenja smjese gume pneumatika čime se smanjuje potencijalna iskoristivost
• Nikada nemojte upotrebljavati pneumatike koji su napukli, puknuti ili oštećeni na bočnoj stijenci ili gazećem sloju. Ako niste sigurni, obratite se lokalnoj tehničkoj službi tvrtke Michelin
• Prilikom upotrebe kroz dulje razdoblje na intenzivan način na trkaćim stazama, imajte na umu da može doći do oštećenja pneumatika i njegove karkase uslijed čestog prelaska preko rubnika na rubovima staze
• Preporučujemo vizualni pregled pneumatika nakon svake utrke i prije povratka na stazu
• U slučaju dulje vožnje preko rubnika (ili česte off-road vožnje) preporučujemo vam da provjerite interno stanje pneumatika i njegove konstrukcije tako što ćete ga demontirati s kotača i odnijeti kod vulkanizera kako bi tamo pregledali ima li oštećenja, kako u unutrašnjosti tako i na vanjskim dijelovima pneumatika

 

Postavke geometrije, primjerice bočni nagib/zatur
• Na stazi se postavke geometrije (prvenstveno bočni nagib) mogu promijeniti kako bi se povećala brzina u zavojima i držanje ceste radi maksimalnog prianjanja pneumatika, ali isto tako kako bi se spriječilo prekomjerno trošenje/zamor materijala na vanjskom ramenom dijelu. 
• Bočni nagib: za optimalne rezultate na stazi postavke negativnog bočnog nagiba moraju biti između -1,5° i  -3° ovisno o stazi i tipu vozila. NIKADA nemojte prekoračiti negativni bočni nagib od -4°
• Vrijednosti bočnog nagiba za cestovnu upotrebu trebaju biti utemeljeni na preporučenim „cestovnim” postavkama kako bi se osigurala dobra upravljivost i ponašanje, kako vozila tako i pneumatika

 

PREPORUKE ZA UPOTREBU
• Pneumatici MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 su trkaći pneumatici (polu „slick”) optimizirani za upotrebu na SUHOJ stazi, a najnovija verzija MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R namijenjena je za ekstremne performanse na SUHIM trkaćim stazama.
Na mokrim stazama ili cestama polu „slick” pneumaticima, a posebice ako su istrošeni, značajno može naškoditi akvaplaning. Po mokrim cestama vozite oprezno i smanjite brzinu. Provjerite jesu li uključeni svi sustavi za pomoć pri vožnji.
Međutim, ti pneumatici udovoljavaju pravnim zahtjevima za upotrebu na javnim autocestama i otvorenim cestama u državama u kojima se prodaju.
• Zbog razine upravljivosti na stazi i cesti preporučuje se postavljanje kompleta od sva četiri pneumatika
Dodatne informacije za upotrebu pneumatika MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R:
Budući da se radi o posebnim pneumaticima za suho vrijeme, pneumatici MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R moraju proći fazu zagrijavanja, slično kao trkaći pneumatici, da bi postigli optimalne performanse.