MICHELIN
PILOT SPORT CUP 2 R
  • Connect tehnologije pneumatika

    Connect tehnologije pneumatika

  • ljeto

    ljeto

  • Automobili

MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R

  • Automobili
  • Connect tehnologije pneumatika

    Connect tehnologije pneumatika

  • ljeto

    ljeto

NAJBOLJE PROLAZNO VRIJEME


PNEUMATICI s izvrsnim prolaznim vremenom i homologirani za cestovnu upotrebu!

ZAŠTO SU TO PRAVI PNEUMATICI ZA MENE?

benefit1

Ultimativne performanse trkaćih pneumatika za postizanje najboljeg prolaznog vremena (1)

  • -0,5 s po km prolazno vrijeme na trkaćoj stazi po suhom (1)
  •  odgovara +150 ks na vozilu snage 520 ks (2)
product image

Dizajnirani u suradnji s proizvođačima originalne opreme za neke od najsnažnijih automobila za obaranje novih rekorda

– homologirani za vozila AMG, FERRARI i PORSCHE
– Najbolja prolazna vremena na stazi Nürburgring Nordschleife (3)

exclusive

Jedinstven Premium Touch dizajn za dodatno poboljšanje najprestižnijih automobila i super sportskih automobila

Savršena kombinacija performansi na stazi i veće elegancije uz Premium Touch dizajn bočnih stijenki

ŠTO STOJI IZA TOGA?

Ekskluzivna smjesa mješavine koja potječe izravno iz motosporta

Smjesa posebno pogodna za iznimno suhe uvjete s posebnom formulom

Usavršen profil gazećeg sloja za povećanje dodirne površine s tlom za otprilike 10 % (3)

Vanjska ramena: manji broj nagiba i manji poprečni omjer poroznosti gazećeg sloja (4)
Središnje područje: uži utori (4)
Unutarnja ramena: isti dizajn za performanse po mokrom

Tehnologija „dinamičnog odaziva”

Tehnologija „dinamičnog odaziva”: hibridni pojas od aramida i najlona jamči optimalni prijenos informacija s upravljača na cestu.

Dizajnirani u suradnji s proizvođačima najsnažnijih vozila za postavljanje novih rekorda.

Pneumatici MICHELIN Pilot Sport Cup 2 R su od svog plasiranja na tržište potukli tri rekorda na stazi Nürburgring Nordschleife, kao i rekord na stazi Road Atlanta (SAD) i Road America (SAD) (1)
 

Premium Touch, patentirana tehnologija tvrtke Michelin

Na jedinstvenom dizajnu bočne stijenke ističe se oznaka „R” koja dodatno naglašava premium izgled. Dizajn „šahovnice” jasno naglašava poveznicu s trkaćim odjelom tvrtke Michelin.

Što ljudi govore
5.00/5
★★★★★
★★★★★
Ukupna ocjena bazirana na 1 osvrta
1 osvrt
★★★★★
★★★★★
5 / 5

Race Day on a Porsche GT3 With Cup 2 R

Master Yoda - 11. svibnja 2021

Incredible Results on the race day we almost a whole second faster just by swap from cup 2 to Cup 2 R Little tricky to set the right pressure and temperatures but finally we do it right. and very satisfy with the tires.

Prevedi ovu recenziju
  • Dry grip and braking
  • Longevity
  • Wet grip and braking
/ 1
Koristite li ovaj pneumatik?

Su to pravi pneumatici za mene?

22 raspoloživih dimenzija za ove pneumatike

PRAVNE NAPOMENE

 

(1) Rezultati interne studije koju je u Nardu provela tvrtka Michelin, u siječnju 2018., s modelom vozila PORSCHE 911 GT2 RS i pneumaticima dimenzija 265/35-20 na prednjoj osovini te 325/30-21 na stražnjoj osovini, s izmjerenih -2,9 s/     krugu u odnosu na pneumatike MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 

  • Rezultati iz rujna 2017. sa staze Nürburgring Nordschleife (GER)MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R 6:47,3 na vozilu PORSCHE 911 GT2 RS
  • Rezultati iz travnja 2018. sa staze Nürburgring Nordschleife (GER) MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R 6:56,4 na vozilu PORSCHE 911 GT3 RS
  • Rezultati iz listopada 2018. sa staze Nürburgring Nordschleife (GER) MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R 6:40,33 na vozilu PORSCHE 911 GT2 RS (Manthey Racing)
  • Rezultati iz ožujka 2019. sa staze Road Atlanta (SAD) MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R 1:24,88 na vozilu PORSCHE 911 GT2 RS
  • Rezultati iz travnja 2019. sa staze Road America (SAD) MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R 2:15,17 na vozilu PORSCHE 911 GT2 RS

(2) Rezultati interne stimulacije snage vozila, mase vozila, aerodinamičnih performansi, performansi držanja ceste pneumatika i trkaće staze
(3) Temeljem interne studije u odnosu na prethodnika  MICHELIN Pilot Sport Cup 2 N0 u dimenzijama 265/35R20 i 325/35R21
(4) Prema rezultatima internih ispitivanja u odnosu na prethodnike MICHELIN Pilot Sport Cup 2 N0 u dimenzijama 265/35R20 i 325/35R21 

CESTOVNA UPOTREBA
• Odgovara vrijednostima tlaka napuhavanja koje preporuča proizvođač automobila

UPOTREBA NA STAZI
OSNOVE 
• Ako ćete dan provesti na stazi uvijek krenite s tlakom napuhavanja preporučenim za CESTOVNU UPOTREBU koji postepeno zagrijava pneumatike MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R 
• Nakon nekoliko krugova provjerite i zatim malo prilagodite tlak napuhavanja za postizanje optimalne radne razine 
VRUĆI PNEUMATICI
• Optimalni radni tlak pneumatika MICHELIN Pilot SPORT CUP 2 R je između 2,3 bara (33 psi) i 2,7 bara (39 psi) dok su vrući, ovisno o modelu vozila i stazi na kojoj se upotrebljavaju
• Međutim, na nekim modelima vozila tlak napuhavanja mora biti veći od 2,7 bara (39 psi dok su vrući)
HLADNI PNEUMATICI
• Ne upotrebljavajte tlak napuhavanja niži od 1,9 bara (28 psi) kod hladnih pneumatika
• Za optimalan vijek trajanja pneumatika MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R na trkaćoj stazi Michelin preporučuje upotrebu minimalnog tlaka napuhavanja, između 2,0 (29 psi) i 2,4 bara (35 psi)

 

OPREZ
• Redovno provjeravajte preostalu dubinu gazećeg sloja (mora biti najmanje 1,6 mm) i provjerite da nema oštećenja
• Redovno provjeravajte vanjske bočne stijenke: ako primijetite istrošenost, primjerice da se više ne vide oznake bočne stijenke, to može biti znak da je vrijednost talaka napuhavanja/radnog tlaka PRENISKA. U tom slučaju ponovno prilagodite vrijednost tlaka na minimalno +0,2 bara (+ 3 psi) za bolju razinu držanja ceste i dulji vijek trajanja na trkaćoj stazi
• Najbolje performanse (držanje ceste) uvijek se postižu pri visokoj razini držanja ceste profila gazećeg sloja i ako ne vozite na bočnim stijenkama.

 

Nakon dana provedenog na trkaćoj stazi 
• Uvijek provjerite istrošenost svojih pneumatika MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R i preostalu dubinu gazećeg sloja, koja mora iznositi minimalno 1,6 mm te provjerite da nema oštećenja 
• Prije napuštanja trkaće staze i povratka na cestu: ostavite pneumatike da se ohlade i ponovno podesite vrijednost tlaka na razinu koju preporuča proizvođač automobila 
• Nemojte zaboraviti uključiti elektroničke sustava za sigurnost i pomoć pri vožnji u automobilu te resetirati sustav nadzora tlaka u gumama

 

OPREZ!
• Ako se dulje vrijeme ne koriste, demontirajte pneumatike MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 (zajedno s kotačima) i smanjite vrijednost tlaka na polovinu uobičajene vrijednosti za skladištenje
• Pneumatike uskladištite na suhom i čistom mjestu, podalje od izravne sunčeve svjetlosti i izvora zračenja (električnih uređaja i materijala/kemikalija) te pri temperaturi iznad 0 °C (32 °F) sukladno informacijama tvrtke Michelin iz tehničke dokumentacije ili s web-mjesta
• Nemojte upotrebljavati, skladištiti ni transportirati pneumatike MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 pri temperaturama okoline nižim od -10 °C (14 °F)
• U tim uvjetima može doći do negativnog utjecaja na komponente pneumatika, što može rezultirati nižim performansama, a pri niskim temperaturama može dovesti do pucanja ili oštećenja smjese gume pneumatika čime se smanjuje potencijalna iskoristivost
• Nikada nemojte upotrebljavati pneumatike koji su napukli, puknuti ili oštećeni na bočnoj stijenci ili gazećem sloju. Ako niste sigurni, obratite se lokalnoj tehničkoj službi tvrtke Michelin
• Prilikom upotrebe kroz dulje razdoblje na intenzivan način na trkaćim stazama, imajte na umu da može doći do oštećenja pneumatika i njegove karkase uslijed čestog prelaska preko rubnika na rubovima staze
• Preporučujemo vizualni pregled pneumatika nakon svake utrke i prije povratka na stazu
• U slučaju dulje vožnje preko rubnika (ili česte off-road vožnje) preporučujemo vam da provjerite interno stanje pneumatika i njegove konstrukcije tako što ćete ga demontirati s kotača i odnijeti kod vulkanizera kako bi tamo pregledali ima li oštećenja, kako u unutrašnjosti tako i na vanjskim dijelovima pneumatika

 

Postavke geometrije, primjerice bočni nagib/zatur
• Na stazi se postavke geometrije (prvenstveno bočni nagib) mogu promijeniti kako bi se povećala brzina u zavojima i držanje ceste radi maksimalnog prianjanja pneumatika, ali isto tako kako bi se spriječilo prekomjerno trošenje/zamor materijala na vanjskom ramenom dijelu. 
• Bočni nagib: za optimalne rezultate na stazi postavke negativnog bočnog nagiba moraju biti između -1,5° i -3° ovisno o stazi i tipu vozila. NIKADA nemojte prekoračiti negativni bočni nagib od -4°
• Vrijednosti bočnog nagiba za cestovnu upotrebu trebaju biti utemeljeni na preporučenim „cestovnim” postavkama kako bi se osigurala dobra upravljivost i ponašanje, kako vozila tako i pneumatika

 

PREPORUKE ZA UPOTREBU
• Pneumatici MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 su trkaći pneumatici (polu „slick”) optimizirani za upotrebu na SUHOJ stazi, a najnovija verzija MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R namijenjena je za ekstremne performanse na SUHIM trkaćim stazama.
Na mokrim stazama ili cestama polu „slick” pneumaticima, a posebice ako su istrošeni, značajno može naškoditi akvaplaning. Po mokrim cestama vozite oprezno i smanjite brzinu. Provjerite jesu li uključeni svi sustavi za pomoć pri vožnji.
Međutim, ti pneumatici udovoljavaju pravnim zahtjevima za upotrebu na javnim autocestama i otvorenim cestama u državama u kojima se prodaju.
• Zbog razine upravljivosti na stazi i cesti preporučuje se postavljanje kompleta od sva četiri pneumatika
Dodatne informacije za upotrebu pneumatika MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R:
Budući da se radi o posebnim pneumaticima za suho vrijeme, pneumatici MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R moraju proći fazu zagrijavanja, slično kao trkaći pneumatici, da bi postigli optimalne performanse.

Upotrebljavate nepodržani mrežni preglednik
Upotrebljavate preglednik koji ovo mrežno mjesto ne podržava. To znači da neke funkcionalnosti neće raditi kako je predviđeno. To može dovesti i do neobičnih pojava tijekom pregledavanja. Koristite ili ažurirajte/instalirajte jedan od sljedećih preglednika kako biste u potpunosti mogli iskoristiti prednosti ovog mrežnog mjesta