product header

MICHELIN

PILOT SPORT CUP 2 R
  • ljeto

MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R

  • Automobili

NAJBOLJE PROLAZNO VRIJEME


PNEUMATICI s izvrsnim prolaznim vremenom i homologirani za cestovnu upotrebu!

  • ljeto

ZAŠTO SU TO PRAVI PNEUMATICI ZA MENE?

benefit1

Ultimativne performanse trkaćih pneumatika za postizanje najboljeg prolaznog vremena (1)

  • -0,5 s po km prolazno vrijeme na trkaćoj stazi po suhom (1)
  •  odgovara +150 ks na vozilu snage 520 ks (2)
product image

Dizajnirani u suradnji s proizvođačima originalne opreme za neke od najsnažnijih automobila za obaranje novih rekorda

– homologirani za vozila AMG, FERRARI i PORSCHE
– Najbolja prolazna vremena na stazi Nürburgring Nordschleife (3)

exclusive

Jedinstven Premium Touch dizajn za dodatno poboljšanje najprestižnijih automobila i super sportskih automobila

Savršena kombinacija performansi na stazi i veće elegancije uz Premium Touch dizajn bočnih stijenki

ŠTO STOJI IZA TOGA?

Ekskluzivna smjesa mješavine koja potječe izravno iz motosporta

Smjesa posebno pogodna za iznimno suhe uvjete s posebnom formulom

Usavršen profil gazećeg sloja za povećanje dodirne površine s tlom za otprilike 10 % (3)

Vanjska ramena: manji broj nagiba i manji poprečni omjer poroznosti gazećeg sloja (4)
Središnje područje: uži utori (4)
Unutarnja ramena: isti dizajn za performanse po mokrom

Tehnologija „dinamičnog odaziva”

Tehnologija „dinamičnog odaziva”: hibridni pojas od aramida i najlona jamči optimalni prijenos informacija s upravljača na cestu.

Dizajnirani u suradnji s proizvođačima najsnažnijih vozila za postavljanje novih rekorda.

Pneumatici MICHELIN Pilot Sport Cup 2 R su od svog plasiranja na tržište potukli tri rekorda na stazi Nürburgring Nordschleife, kao i rekord na stazi Road Atlanta (SAD) i Road America (SAD) (1)
 

Premium Touch, patentirana tehnologija tvrtke Michelin

Na jedinstvenom dizajnu bočne stijenke ističe se oznaka „R” koja dodatno naglašava premium izgled. Dizajn „šahovnice” jasno naglašava poveznicu s trkaćim odjelom tvrtke Michelin.

Su to pravi pneumatici za mene?

6 raspoloživih dimenzija za ove pneumatike

Naplatak

20''
21''
245/35ZR20 (95Y) XL K1
Širina 245
Visina 35
Promjer 20
Nosivost 95
Brzina (Y)
Homologiran za FERRARI
označavanje

E

E

070dB

Novi 245/35 ZR20 (95Y) XL
Širina 245
Visina 35
Promjer 20
Nosivost 95
Brzina (Y)
265/35 ZR20 (99Y) XL N0
Širina 265
Visina 35
Promjer 20
Nosivost 99
Brzina (Y)
Homologiran za PORSCHE
označavanje

E

E

071dB

305/30ZR20 (103Y) XL K1
Širina 305
Visina 30
Promjer 20
Nosivost 103
Brzina (Y)
Homologiran za FERRARI
označavanje

E

E

074dB

Novi 305/30 ZR20 (103Y) XL
Širina 305
Visina 30
Promjer 20
Nosivost 103
Brzina (Y)
325/30 ZR21 (108Y) XL N0
Širina 325
Visina 30
Promjer 21
Nosivost 108
Brzina (Y)
Homologiran za PORSCHE
označavanje

E

E

073dB

PRAVNE NAPOMENE

 

(1) Rezultati interne studije koju je u Nardu provela tvrtka Michelin, u siječnju 2018., s modelom vozila PORSCHE 911 GT2 RS i pneumaticima dimenzija 265/35-20 na prednjoj osovini te 325/30-21 na stražnjoj osovini, s izmjerenih -2,9 s/     krugu u odnosu na pneumatike MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 

  • Rezultati iz rujna 2017. sa staze Nürburgring Nordschleife (GER)MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R 6:47,3 na vozilu PORSCHE 911 GT2 RS
  • Rezultati iz travnja 2018. sa staze Nürburgring Nordschleife (GER) MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R 6:56,4 na vozilu PORSCHE 911 GT3 RS
  • Rezultati iz listopada 2018. sa staze Nürburgring Nordschleife (GER) MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R 6:40,33 na vozilu PORSCHE 911 GT2 RS (Manthey Racing)
  • Rezultati iz ožujka 2019. sa staze Road Atlanta (SAD) MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R 1:24,88 na vozilu PORSCHE 911 GT2 RS
  • Rezultati iz travnja 2019. sa staze Road America (SAD) MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R 2:15,17 na vozilu PORSCHE 911 GT2 RS

(2) Rezultati interne stimulacije snage vozila, mase vozila, aerodinamičnih performansi, performansi držanja ceste pneumatika i trkaće staze
(3) Temeljem interne studije u odnosu na prethodnika  MICHELIN Pilot Sport Cup 2 N0 u dimenzijama 265/35R20 i 325/35R21
(4) Prema rezultatima internih ispitivanja u odnosu na prethodnike MICHELIN Pilot Sport Cup 2 N0 u dimenzijama 265/35R20 i 325/35R21 

CESTOVNA UPOTREBA
• Odgovara vrijednostima tlaka napuhavanja koje preporuča proizvođač automobila

UPOTREBA NA STAZI
OSNOVE 
• Ako ćete dan provesti na stazi uvijek krenite s tlakom napuhavanja preporučenim za CESTOVNU UPOTREBU koji postepeno zagrijava pneumatike MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R 
• Nakon nekoliko krugova provjerite i zatim malo prilagodite tlak napuhavanja za postizanje optimalne radne razine 
VRUĆI PNEUMATICI
• Optimalni radni tlak pneumatika MICHELIN Pilot SPORT CUP 2 R je između 2,3 bara (33 psi) i 2,7 bara (39 psi) dok su vrući, ovisno o modelu vozila i stazi na kojoj se upotrebljavaju
• Međutim, na nekim modelima vozila tlak napuhavanja mora biti veći od 2,7 bara (39 psi dok su vrući)
HLADNI PNEUMATICI
• Ne upotrebljavajte tlak napuhavanja niži od 1,9 bara (28 psi) kod hladnih pneumatika
• Za optimalan vijek trajanja pneumatika MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R na trkaćoj stazi Michelin preporučuje upotrebu minimalnog tlaka napuhavanja, između 2,0 (29 psi) i 2,4 bara (35 psi)

 

OPREZ
• Redovno provjeravajte preostalu dubinu gazećeg sloja (mora biti najmanje 1,6 mm) i provjerite da nema oštećenja
• Redovno provjeravajte vanjske bočne stijenke: ako primijetite istrošenost, primjerice da se više ne vide oznake bočne stijenke, to može biti znak da je vrijednost talaka napuhavanja/radnog tlaka PRENISKA. U tom slučaju ponovno prilagodite vrijednost tlaka na minimalno +0,2 bara (+ 3 psi) za bolju razinu držanja ceste i dulji vijek trajanja na trkaćoj stazi
• Najbolje performanse (držanje ceste) uvijek se postižu pri visokoj razini držanja ceste profila gazećeg sloja i ako ne vozite na bočnim stijenkama.

 

Nakon dana provedenog na trkaćoj stazi 
• Uvijek provjerite istrošenost svojih pneumatika MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R i preostalu dubinu gazećeg sloja, koja mora iznositi minimalno 1,6 mm te provjerite da nema oštećenja 
• Prije napuštanja trkaće staze i povratka na cestu: ostavite pneumatike da se ohlade i ponovno podesite vrijednost tlaka na razinu koju preporuča proizvođač automobila 
• Nemojte zaboraviti uključiti elektroničke sustava za sigurnost i pomoć pri vožnji u automobilu te resetirati sustav nadzora tlaka u gumama

 

OPREZ!
• Ako se dulje vrijeme ne koriste, demontirajte pneumatike MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 (zajedno s kotačima) i smanjite vrijednost tlaka na polovinu uobičajene vrijednosti za skladištenje
• Pneumatike uskladištite na suhom i čistom mjestu, podalje od izravne sunčeve svjetlosti i izvora zračenja (električnih uređaja i materijala/kemikalija) te pri temperaturi iznad 0 °C (32 °F) sukladno informacijama tvrtke Michelin iz tehničke dokumentacije ili s web-mjesta
• Nemojte upotrebljavati, skladištiti ni transportirati pneumatike MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 pri temperaturama okoline nižim od -10 °C (14 °F)
• U tim uvjetima može doći do negativnog utjecaja na komponente pneumatika, što može rezultirati nižim performansama, a pri niskim temperaturama može dovesti do pucanja ili oštećenja smjese gume pneumatika čime se smanjuje potencijalna iskoristivost
• Nikada nemojte upotrebljavati pneumatike koji su napukli, puknuti ili oštećeni na bočnoj stijenci ili gazećem sloju. Ako niste sigurni, obratite se lokalnoj tehničkoj službi tvrtke Michelin
• Prilikom upotrebe kroz dulje razdoblje na intenzivan način na trkaćim stazama, imajte na umu da može doći do oštećenja pneumatika i njegove karkase uslijed čestog prelaska preko rubnika na rubovima staze
• Preporučujemo vizualni pregled pneumatika nakon svake utrke i prije povratka na stazu
• U slučaju dulje vožnje preko rubnika (ili česte off-road vožnje) preporučujemo vam da provjerite interno stanje pneumatika i njegove konstrukcije tako što ćete ga demontirati s kotača i odnijeti kod vulkanizera kako bi tamo pregledali ima li oštećenja, kako u unutrašnjosti tako i na vanjskim dijelovima pneumatika

 

Postavke geometrije, primjerice bočni nagib/zatur
• Na stazi se postavke geometrije (prvenstveno bočni nagib) mogu promijeniti kako bi se povećala brzina u zavojima i držanje ceste radi maksimalnog prianjanja pneumatika, ali isto tako kako bi se spriječilo prekomjerno trošenje/zamor materijala na vanjskom ramenom dijelu. 
• Bočni nagib: za optimalne rezultate na stazi postavke negativnog bočnog nagiba moraju biti između -1,5° i -3° ovisno o stazi i tipu vozila. NIKADA nemojte prekoračiti negativni bočni nagib od -4°
• Vrijednosti bočnog nagiba za cestovnu upotrebu trebaju biti utemeljeni na preporučenim „cestovnim” postavkama kako bi se osigurala dobra upravljivost i ponašanje, kako vozila tako i pneumatika

 

PREPORUKE ZA UPOTREBU
• Pneumatici MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 su trkaći pneumatici (polu „slick”) optimizirani za upotrebu na SUHOJ stazi, a najnovija verzija MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R namijenjena je za ekstremne performanse na SUHIM trkaćim stazama.
Na mokrim stazama ili cestama polu „slick” pneumaticima, a posebice ako su istrošeni, značajno može naškoditi akvaplaning. Po mokrim cestama vozite oprezno i smanjite brzinu. Provjerite jesu li uključeni svi sustavi za pomoć pri vožnji.
Međutim, ti pneumatici udovoljavaju pravnim zahtjevima za upotrebu na javnim autocestama i otvorenim cestama u državama u kojima se prodaju.
• Zbog razine upravljivosti na stazi i cesti preporučuje se postavljanje kompleta od sva četiri pneumatika
Dodatne informacije za upotrebu pneumatika MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R:
Budući da se radi o posebnim pneumaticima za suho vrijeme, pneumatici MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R moraju proći fazu zagrijavanja, slično kao trkaći pneumatici, da bi postigli optimalne performanse.