(1) Prema INTERNOJ studiji, s vozilom Porsche 991 GT3 opremljenim pneumaticima 245/35ZR20 i 305/30ZR20 u Valenciji (srpanj 2018.) i s vozilom Renault Megane 3 RS i pneumaticima 235/35ZR19 na stazama Charade i Ladoux °3 (u listopadu 2018.)
CESTOVNA UPOTREBA
• Odgovara vrijednostima tlaka napuhavanja koje preporuča proizvođač automobila
UPOTREBA NA STAZI
– OSNOVE
• Ako ćete dan provesti na stazi uvijek krenite s tlakom napuhavanja preporučenim za CESTOVNU UPOTREBU koji postepeno zagrijava pneumatike MICHELIN PILOT SPORT CUP 2
• Nakon nekoliko krugova provjerite i zatim malo prilagodite tlak napuhavanja za postizanje optimalne radne razine
– VRUĆI PNEUMATICI
• Optimalni radni tlak pneumatika MICHELIN Pilot SPORT CUP 2 je između 2,3 bara (33 psi) i 2,7 bara (39 psi) dok su vrući, ovisno o modelu vozila i stazi na kojoj se upotrebljavaju
• Međutim, na nekim modelima vozila tlak napuhavanja mora biti veći od 2,7 bara (39 psi dok su vrući)
– HLADNI PNEUMATICI
• Ne upotrebljavajte tlak napuhavanja niži od 1,9 bara (28 psi) kod hladnih pneumatika
• Za optimalan vijek trajanja pneumatika MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 na trkaćoj stazi Michelin preporučuje upotrebu minimalnog tlaka napuhavanja, između 2,0 (29 psi) i 2,4 bara (35 psi)
OPREZ
• Redovno provjeravajte preostalu dubinu gazećeg sloja (mora biti najmanje 1,6 mm) i provjerite da nema oštećenja
• Redovno provjeravajte vanjske bočne stijenke: ako primijetite istrošenost, primjerice da se više ne vide oznake bočne stijenke, to može biti znak da je vrijednost tlaka napuhavanja/radnog tlaka PRENISKA. U tom slučaju ponovno prilagodite vrijednost tlaka na minimalno +0,2 bara (+ 3 psi) za bolju razinu držanja ceste i dulji vijek trajanja na trkaćoj stazi
• Najbolje performanse (držanje ceste) uvijek se postižu pri visokoj razini držanja ceste profila gazećeg sloja i ako ne vozite na bočnim stijenkama.
Nakon dana provedenog na trkaćoj stazi
• Uvijek provjerite istrošenost svojih pneumatika MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 i preostalu dubinu gazećeg sloja, koja mora iznositi minimalno 1,6 mm te provjerite da nema oštećenja
• Prije napuštanja trkaće staze i povratka na cestu: ostavite pneumatike da se ohlade i ponovno podesite vrijednost tlaka na razinu koju preporuča proizvođač automobila
• Nemojte zaboraviti uključiti elektroničke sustava za sigurnost i pomoć pri vožnji u automobilu te resetirati sustav nadzora tlaka u gumama
• OPREZ!
• Ako se dulje vrijeme ne koriste, demontirajte pneumatike MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 (zajedno s kotačima) i smanjite vrijednost tlaka na polovinu uobičajene vrijednosti za skladištenje
• Pneumatike uskladištite na suhom i čistom mjestu, podalje od izravne sunčeve svjetlosti i izvora zračenja (električnih uređaja i materijala/kemikalija) te pri temperaturi iznad 0 °C (32 °F) sukladno informacijama tvrtke Michelin iz tehničke dokumentacije ili s web-mjesta
• Nemojte upotrebljavati, skladištiti ni transportirati pneumatike MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 pri temperaturama okoline nižim od -10 °C (14 °F)
• U tim uvjetima može doći do negativnog utjecaja na komponente pneumatika, što može rezultirati nižim performansama, a pri niskim temperaturama može dovesti do pucanja ili oštećenja smjese gume pneumatika čime se smanjuje potencijalna iskoristivost
• Nikada nemojte upotrebljavati pneumatike koji su napukli, puknuti ili oštećeni na bočnoj stijenci ili gazećem sloju. Ako niste sigurni, obratite se lokalnoj tehničkoj službi tvrtke Michelin
• Prilikom upotrebe kroz dulje razdoblje na intenzivan način na trkaćim stazama, imajte na umu da može doći do oštećenja pneumatika i njegove karkase uslijed čestog prelaska preko rubnika na rubovima staze
• Preporučujemo vizualni pregled pneumatika nakon svake utrke i prije povratka na stazu
• U slučaju dulje vožnje preko rubnika (ili česte off-road vožnje) preporučujemo vam da provjerite interno stanje pneumatika i njegove konstrukcije tako što ćete ga demontirati s kotača i odnijeti kod vulkanizera kako bi tamo pregledali ima li oštećenja, kako u unutrašnjosti tako i na vanjskim dijelovima pneumatika
Postavke geometrije, primjerice bočni nagib/zatur
• Na stazi se postavke geometrije (prvenstveno bočni nagib) mogu promijeniti kako bi se povećala brzina u zavojima i držanje ceste radi maksimalnog prianjanja pneumatika, ali isto tako kako bi se spriječilo prekomjerno trošenje/zamor materijala na vanjskom ramenom dijelu.
• Bočni nagib: za optimalne rezultate na stazi postavke negativnog bočnog nagiba moraju biti između -1,5° i -3° ovisno o stazi i tipu vozila. NIKADA nemojte prekoračiti negativni bočni nagib od -4°
• Vrijednosti bočnog nagiba za cestovnu upotrebu trebaju biti utemeljeni na preporučenim „cestovnim” postavkama kako bi se osigurala dobra upravljivost i ponašanje, kako vozila tako i pneumatika
RECOMMENDATIONS FOR USE
• MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 is a track tyre (semi slick tyre) optimized for DRY track use and the ultimate version MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R for extreme DRY performance on race tracks.
On wet tracks or roads semi slick tires, and especially in a worn state, can be highly impacted by aquaplaning phenomena. Drive carefully and with reduced speeds on wet roads. Make sure as well that the vehicle assistance systems are switched on.
However, these tyres meet the legal requirements for use on the public highway and open roads of the countries where it is distributed.
• For track and road handling reasons, the fitting of a set of four tyres is strongly advised
Complementary information for the use of MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R:
As a special tire for extreme dry conditions, the MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R is requiring a warm-up phase, comparable with racing tires to ensure to reach his optimal performances.