cjq6hevbk00oz0omt5hpthxyq summer bg tdp full
Novi

MICHELIN

PILOT SPORT CUP 2 CONNECT
  • ljeto

  • Connect tehnologije pneumatika

MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 CONNECT

  • Automobili

Novi pneumatici MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 CONNECT: postojane performanse na trkaćim stazama

 

Pneumatici su se pokazali izvrsni, s bržim i konzistentnijim prolaznim vremenima (1)

  • ljeto

  • Connect tehnologije pneumatika

ZAŠTO SU TO PRAVI PNEUMATICI ZA MENE?

neutral

Brža i konzistentnija prolazna vremena(1)  

7,29 s brži od prethodne generacije MICHELIN PILOT SPORT CUP 2  iz kruga u krug pomiču granice i ostaju na prvom mjestu!(1)

200210 pscup 2 con features and benefits 1 signature square 1

Izvrsna kontrola nad upravljačem i bolja razina upravljivosti 

Optimalno držanje ceste za veću preciznost pri upravljanju

MICHELIN Track Connect : la solution pneu connecté

Oslobodite 100% potencijala za stazu MICHELIN Pilot Sport Cup 2 Connect pomoću MICHELIN Track Connect tehnologije

7,40 sekundi brži i do dvostruko više krugova (2) koristeći MICHELIN Track Connect tehnologiju koja će vam pomoći da ostvarite svoj puni potencijal:
- optimizacija tlaka u gumama
- optimizacija temperature guma
- Optimizacija ravnoteže

200212 pscup 2 con features and benefits 2 signature 16 slash 9 v2

Istaknite se većom elegancijom uz Premium Touch dizajn bočnih stijenki

Savršena kombinacija performansi na stazi i veće elegancije uz Premium Touch dizajn bočnih stijenki

ŠTO STOJI IZA TOGA?

Michelin Pilot Sport Cup 2 Connect Tech Video

Tehnologija dvostruke smjese gume 2.0

Dvije različite vrste gume korištene su na vanjskom i unutarnjem gazećem sloju
– izvana: novi elastomer „jako teškog molekularnog lanca” jamči izvrsno držanje ceste, posebice u oštrim zavojima
– s unutarnje strane: krući elastomer optimizira kontrolu nad upravljanjem i držanje mokrih cesta

Auto uređivač michelin pilot sport cup 2 technology 1 gume

Tehnologija Track longevity technology 2.0®

– Sporije trošenje vanjskih ramena
– Pojačana bočna ramena s posebnom gumom iznimno otpornom na abrazije
Za optimalnu izdržljivost i dulji vijek trajanja

Auto Edito michelin pilot sport cup 2 technology 3 Tyres

Tehnologija „dinamičnog odaziva” 

Tehnologija „dinamičnog odaziva”: hibridna traka bočne stijenke od aramida i najlona jamči optimalni prijenos informacija s upravljača na cestu
– Nova valovita struktura na vrhu gornjeg dijela – krući profil gazećeg sloja za bolju upravljivost i stabilnost pri kočenju

Pneumatici s poviješću na trkaćim stazama i priznati od strane proizvođača

Nakon gotovo 20 godina, pneumatici Michelin Pilot Sport Cup ostvarili su brojne pobjede i osvojili nagrade za tehničke homologacije proizvođača automobila (Ferrari, Porsche, AMG, BMM, Corvette, Renault, Ford...)

Su to pravi pneumatici za mene?

3 raspoloživih dimenzija za ove pneumatike

Naplatak

18''
19''
Novi 235/40 ZR18 (95Y) XL CONNECT
Širina 235
Visina 40
Promjer 18
Nosivost 95
Brzina (Y)
Specifikacija Connect
označavanje

E

C

070dB

Novi 295/30 ZR18 (98Y) XL CONNECT
Širina 295
Visina 30
Promjer 18
Nosivost 98
Brzina (Y)
Specifikacija Connect
označavanje

E

C

074dB

Novi 235/35 ZR19 (91Y) XL CONNECT
Širina 235
Visina 35
Promjer 19
Nosivost 91
Brzina (Y)
Specifikacija Connect
označavanje

E

C

070dB

PRAVNE NAPOMENE

(1) Prema INTERNOJ studiji, s vozilom Porsche 991 GT3 opremljenim pneumaticima 245/35ZR20 i 305/30ZR20 u Valenciji (srpanj 2018.) i s vozilom Renault Megane 3 RS i pneumaticima 235/35ZR19  na stazama Charade i Ladoux °3 (u listopadu 2018.)      

 

CESTOVNA UPOTREBA
• Odgovara vrijednostima tlaka napuhavanja koje preporuča proizvođač automobila

 

UPOTREBA NA STAZI
– OSNOVE
• Ako ćete dan provesti na stazi uvijek krenite s tlakom napuhavanja preporučenim za CESTOVNU UPOTREBU koji postepeno zagrijava pneumatike MICHELIN PILOT SPORT CUP 2
• Nakon nekoliko krugova provjerite i zatim malo prilagodite tlak napuhavanja za postizanje optimalne radne razine
– VRUĆI PNEUMATICI
• Optimalni radni tlak pneumatika MICHELIN Pilot SPORT CUP 2 je između 2,3 bara (33 psi) i 2,7 bara (39 psi) dok su vrući, ovisno o modelu vozila i stazi na kojoj se upotrebljavaju
• Međutim, na nekim modelima vozila tlak napuhavanja mora biti veći od 2,7 bara (39 psi dok su vrući)
– HLADNI PNEUMATICI
• Ne upotrebljavajte tlak napuhavanja niži od 1,9 bara (28 psi) kod hladnih pneumatika
• Za optimalan vijek trajanja pneumatika MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 na trkaćoj stazi Michelin preporučuje upotrebu minimalnog tlaka napuhavanja, između 2,0 (29 psi) i 2,4 bara (35 psi)

 

OPREZ
• Redovno provjeravajte preostalu dubinu gazećeg sloja (mora biti najmanje 1,6 mm) i provjerite da nema oštećenja
• Redovno provjeravajte vanjske bočne stijenke: ako primijetite istrošenost, primjerice da se više ne vide oznake bočne stijenke, to može biti znak da je vrijednost tlaka napuhavanja/radnog tlaka PRENISKA. U tom slučaju ponovno prilagodite vrijednost tlaka na minimalno +0,2 bara (+ 3 psi) za bolju razinu držanja ceste i dulji vijek trajanja na trkaćoj stazi
• Najbolje performanse (držanje ceste) uvijek se postižu pri visokoj razini držanja ceste profila gazećeg sloja i ako ne vozite na bočnim stijenkama. 

 

Nakon dana provedenog na trkaćoj stazi
• Uvijek provjerite istrošenost svojih pneumatika MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 i preostalu dubinu gazećeg sloja, koja mora iznositi minimalno 1,6 mm te provjerite da nema oštećenja
• Prije napuštanja trkaće staze i povratka na cestu: ostavite pneumatike da se ohlade i ponovno podesite vrijednost tlaka na razinu koju preporuča proizvođač automobila
• Nemojte zaboraviti uključiti elektroničke sustava za sigurnost i pomoć pri vožnji u automobilu te resetirati sustav nadzora tlaka u gumama

 

• OPREZ!
• Ako se dulje vrijeme ne koriste, demontirajte pneumatike MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 (zajedno s kotačima) i smanjite vrijednost tlaka na polovinu uobičajene vrijednosti za skladištenje
• Pneumatike uskladištite na suhom i čistom mjestu, podalje od izravne sunčeve svjetlosti i izvora zračenja (električnih uređaja i materijala/kemikalija) te pri temperaturi iznad 0 °C (32 °F) sukladno informacijama tvrtke Michelin iz tehničke dokumentacije ili s web-mjesta
• Nemojte upotrebljavati, skladištiti ni transportirati pneumatike MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 pri temperaturama okoline nižim od -10 °C (14 °F)
• U tim uvjetima može doći do negativnog utjecaja na komponente pneumatika, što može rezultirati nižim performansama, a pri niskim temperaturama može dovesti do pucanja ili oštećenja smjese gume pneumatika čime se smanjuje potencijalna iskoristivost
• Nikada nemojte upotrebljavati pneumatike koji su napukli, puknuti ili oštećeni na bočnoj stijenci ili gazećem sloju. Ako niste sigurni, obratite se lokalnoj tehničkoj službi tvrtke Michelin
• Prilikom upotrebe kroz dulje razdoblje na intenzivan način na trkaćim stazama, imajte na umu da može doći do oštećenja pneumatika i njegove karkase uslijed čestog prelaska preko rubnika na rubovima staze
• Preporučujemo vizualni pregled pneumatika nakon svake utrke i prije povratka na stazu
• U slučaju dulje vožnje preko rubnika (ili česte off-road vožnje) preporučujemo vam da provjerite interno stanje pneumatika i njegove konstrukcije tako što ćete ga demontirati s kotača i odnijeti kod vulkanizera kako bi tamo pregledali ima li oštećenja, kako u unutrašnjosti tako i na vanjskim dijelovima pneumatika

 

Postavke geometrije, primjerice bočni nagib/zatur
• Na stazi se postavke geometrije (prvenstveno bočni nagib) mogu promijeniti kako bi se povećala brzina u zavojima i držanje ceste radi maksimalnog prianjanja pneumatika, ali isto tako kako bi se spriječilo prekomjerno trošenje/zamor materijala na vanjskom ramenom dijelu.
• Bočni nagib: za optimalne rezultate na stazi postavke negativnog bočnog nagiba moraju biti između -1,5° i  -3° ovisno o stazi i tipu vozila. NIKADA nemojte prekoračiti negativni bočni nagib od -4°
• Vrijednosti bočnog nagiba za cestovnu upotrebu trebaju biti utemeljeni na preporučenim „cestovnim” postavkama kako bi se osigurala dobra upravljivost i ponašanje, kako vozila tako i pneumatika

 

RECOMMENDATIONS FOR USE
• MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 is a track tyre (semi slick tyre) optimized for DRY track use and the ultimate version MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R for extreme DRY performance on race tracks.
On wet tracks or roads semi slick tires, and especially in a worn state, can be highly impacted by aquaplaning phenomena. Drive carefully and with reduced speeds on wet roads. Make sure as well that the vehicle assistance systems are switched on.
However, these tyres meet the legal requirements for use on the public highway and open roads of the countries where it is distributed.
• For track and road handling reasons, the fitting of a set of four tyres is strongly advised
Complementary information for the use of MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R:
As a special tire for extreme dry conditions, the MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R is requiring a warm-up phase, comparable with racing tires to ensure to reach his optimal performances.