S TVRTKOM MICHELIN TU STE ZA DRUGE KADA JE TO NAJVAŽNIJE
Tvrtka Michelin pokrenula je novu komunikacijsku kampanja koja u potpunosti mijenja prezentaciju vodeće marke pneumatika spram potrošača. Tvrtka Michelin odlučila je promijeniti način komuniciranja i učiniti marku dostupnijom i više prilagođenom kupcima. Koncept nadogradnje marke usmjeren je na stvaranje emotivnih veza s potrošačima, a temelji se na poruci da je Michelin pouzdan partner u najvažnijim trenucima.
Niz scenarija iz stvarnog života prikazuju uobičajene situacije u kojima se ljudi nađu i koje se mogu dogoditi svakom od nas, kada nas naši voljeni odmah trebaju da im pružimo podršku i budemo fizički prisutni u intenzivnim, emotivnim trenucima. Mladi otac, majka, prijatelj ostavlja sve kako bi se odvezao/la onima koji su mu/joj važni. Voze kako bi prisustvovali trenucima kada su najpotrebniji, a tijekom vožnje se mogu pouzdati u svoje pneumatike Michelin s dugim vijekom trajanja koji će ih tamo sigurno odvesti.
Hrvatska publika novu kampanju može gledati na TV-u te putem brojnih mrežnih kanala, uključujući na lokalnom jeziku web-mjesto. Kampanja je pokrenuta na regionalnoj razini krajem ožujka i vrtit će se na raznim kanalima do svibnja, a obilježava plasiranje na tržište pneumatika za osobne automobile MICHELIN CrossClimate+, 2. generacije revolucionarne inovacije tvrtke Michelin.
Za pregled nove reklame marke i ako želite saznati više o jedinstvenoj ponudi tvrtke Michelin, uključujući brojne povratne informacije o korištenju od potrošača, posjetite lokalno web-mjesto marke. Videozapis na lokalnom jeziku dostupan je ovdje.
Odnosi s javnošću:
Irina Dragan - rukovoditelj odnosa s javnošću, irina.dragan@michelin.com, 0040.729.308.145
Web-mjesto: www.michelin.com.hr