PNEUMATICIPNEUMATICI SAVJETSAVJET DISTRIBUTERIDISTRIBUTERI

DUGOTRAJNE PERFORMANSE PNEUMATIKA

Već desetljećima MICHELIN predano radi na razvoju i unapređenju pneumatika.

Istim putem nastavljamo i dalje sa svojim inovacijama u proizvodnim programima MICHELIN PRIMACY 4 i MICHELIN CrossClimate koji pružaju sigurnost dok su novi i kada se istroše(1)

PNEUMATICI IMAJU VIJEK TRAJANJA. SIGURNOST NEMA.

str111

OBVEZA TVRTKE MICHELIN

Želimo da vozači budu sigurni dok su pneumatici novi, ali i istrošeni(1) s našim najnovijim pneumaticima MICHELIN Primacy 4 i MICHELIN CrossClimate+

str111

ODRŽIV I NAJBOLJI IZBOR ZA POTROŠAČE

  • Uštedite vrijeme i novac zamjenom pneumatika tek kada se u potpunosti istroše(*)
  • Smanjite potrošnju goriva zahvaljujući manjem otporu kotrljanja
  • Smanjite količinu ekološki štetnog otpada(2)

MICHELIN CrossClimate +:

SIGURAN KADA JE NOV SIGURAN KADA JE ISTROŠEN , U SVIM VREMENSKIM UVJETIMA(3)
Zajamčena mobilnost po snijegu čak i kada se istroše(4)

Više o pneumaticima MICHELIN CrossClimate+
str111

MICHELIN Primacy 4

SIGURAN KADA JE NOV, SIGURAN KADA JE ISTROŠEN (5)
Izvrsne kočione performanse na mokrom dok su novi, ali i kada se istroše (6)

Dolaze uskoro – dostupni u siječnju 2018.

NAŠA ŽELJA ZA SEKTOR PNEUMATIKA

Uvođenje obvezni ispitivanja istrošenih pneumatika, pored trenutačnih ispitivanja novih pneumatika.

Zabrana zamjene pneumatika prije dosezanja zakonske granične vrijednosti iz sljedećih razloga:

  • kako bi se izbjegli nepotrebni troškovi za potrošače, uz istodobno osiguranje sigurnosti i kvalitete
  • što u konačnici znači zaštitu okoliša.

I doista, dok je zakonom u pojedinim zemljama propisana razina istrošenosti 1.6 mm(7), neki proizvođači preporučuju zamjenu pneumatika pri vrijednosti od 3 mm.

Zato se želimo boriti protiv planiranog zastarijevanja.

NAŠ ZADATAK: SMANJITI ZAGAĐENJE OKOLIŠA

Strategija tvrtke Michelin jest razvijati održiva rješenja za mobilnost uz ograničenje štetnog djelovanja po okoliš naših proizvoda i aktivnosti.

Izračunali smo da bi se, kada bi se svi pneumatici iskoristili do zakonske granične vrijednosti od 1,6 mm(7), svake godine u Europi:

Gotovo
1 2 8
milIJUNA
pneumatika
spasilo(2)
Uštedjelo
€ 6.9 milijardi eura(8)
na TROŠKOVIMA
za vozače
Za
6.6 MILIJUN
tona smanjile emisije CO2(2)