PNEUMATICIPNEUMATICI SAVJETSAVJET DISTRIBUTERIDISTRIBUTERI

Pilot Sport Cup 2MICHELIN Pilot Sport Cup 2

MICHELIN Pilot Sport Cup 2

PRIPREMITE STAZE. TRKAĆI PNEUMATICI ZA CESTOVNU UPOTREBU.

  • ljeto
  • trkaće staze
UKUPNA OCJENA BAZIRANA NA 333 osvrta
Pročitajte 333 osvrta
Pilot Sport Cup 2
Pilot Sport Cup 2
  • VRH

PRIPREMITE VAŠU KUPNJU

Saznajte Sada

PRONAĐI PRODAVAČA

PNEUMATICI s izvrsnim prolaznim vremenom i homologirani za cestovnu upotrebu! Preko 40 % više krugova(2) i veća brzina(1) zahvaljujući tehnologijama preuzetim iz utrka izdržljivosti

Prednosti proizvoda


Najbolje prolazno vrijeme na suhim podlogama(1)

U prosjeku 1''20 brži od konkurenata(1)


Najizdržljiviji na stazi(2)

U prosjeku 40 % više krugova od konkurenata(2)


Najbolji u klasi po konzistentnosti prolaznog vremena(3)


Novi pneumatici MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R: s najboljim prolaznim vremenom

Ova najnovija verzija pneumatika MICHELIN Pilot Sport Cup 2 po mjeri je izrađena za iskusne vozače sa sportskim vozilima. Pneumatici MICHELIN Pilot Sport Cup 2 s oznakom „R” postižu izvrsne razine bočnog držanja ceste zahvaljujući smjesi gume koja potječe izravno iz odjela motosporta. I dalje usmjereni na prolazno vrijeme, pneumatici MICHELIN Pilot Sport Cup 2 R jamče visoku razinu držanja ceste i preciznost pri vožnji!

Galerija

MICHELIN Pilot Sport Cup 2: Homologiran za cestu, konstruiran za stazu
Tehnologija Track longevity technology 2.0®
Porsche 918 Spyder x MICHELIN Pilot Sport Cup 2: 6:57, Nürburgring rekord

Što stoji iza toga?


Tehnologija dvostruke smjese gume

Dvije različite vrste gume korištene su na vanjskom i unutarnjem gazećem sloju
– izvana: elastomer „jako teškog molekularnog lanca” jamči izvrsno držanje ceste, posebice u oštrim zavojima
– s unutarnje strane: krući elastomer optimizira kontrolu nad upravljanjem i držanje mokrih cesta


Tehnologija Track longevity technology 2.0®

– Sporije trošenje vanjskih ramena
– Pojačana bočna ramena s posebnom gumom iznimno otpornom na abrazije
Za veću izdržljivost i dulji vijek trajanja


Saznajte sve o najnovijoj verziji pneumatika MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R: s najboljim prolaznim vremenom

Čak su 0,5 s po kilometru brži na trkaćoj stazi i s najboljim prolaznim vremenom na stazi Nürburgring Nordschleife(4)

Klase za dimenzije i označavanje

Klase za dimenzije i označavanje

Širina Visina Promjer Nosivost Brzina Specifikacija
215 45 R 17 91 Y XL E C 70dB
225 45 R 17 94 Y XL E C 70dB
225 40 R 18 92 ZR(Y) XL E C 70dB
235 40 R 18 95 ZR(Y) XL E C 71dB
235 40 R 18 95 ZR(Y) XL | Connect E C 71dB
235 40 R 19 96 ZR(Y) XL E C 70dB
235 35 R 19 91 ZR(Y) XL | N0 E C 71dB
235 35 R 19 91 ZR(Y) XL E C 71dB
235 35 R 19 91 ZR(Y) XL | Connect E C 71dB
245 40 R 18 97 ZR(Y) XL E C 71dB
245 35 R 18 92 ZR(Y) XL E E 70dB
245 35 R 18 92 ZR(Y) XL | Connect - - -
245 35 R 19 93 ZR(Y) XL | N0 E C 70dB
245 35 R 19 93 ZR(Y) XL | MO1 E C 70dB
245 35 R 19 93 ZR(Y) XL | * E C 70dB
245 35 R 19 93 ZR(Y) XL | Connect E C 70dB
245 35 R 20 95 ZR(Y) XL | K1 E C 70dB
245 35 R 20 95 ZR(Y) XL | N1 E E 70dB
245 35 R 20 95 ZR(Y) XL E E 71dB
245 35 R 20 95 ZR(Y) XL | K2 E E 71dB
245 35 R 20 95 ZR(Y) XL | Connect E C 70dB
245 30 R 20 90 ZR(Y) XL E C 70dB
245 30 R 20 90 ZR(Y) XL | AO E E 70dB
255 40 R 17 98 Y XL E C 71dB
255 35 R 19 96 ZR(Y) XL E C 71dB
255 35 R 19 96 ZR(Y) XL | MO1 E C 71dB
255 40 R 20 101 ZR(Y) XL E C 71dB
265 35 R 18 97 ZR(Y) XL E C 71dB
265 40 R 19 102 ZR(Y) XL E C 71dB
265 35 R 19 98 ZR(Y) XL | MO E C 71dB
265 35 R 19 98 ZR(Y) XL E C 71dB
265 35 R 19 98 ZR(Y) XL | MO1 E C 71dB
265 35 R 19 98 ZR(Y) XL | * E E 71dB
265 35 R 19 98 ZR(Y) XL | * | DT E C 71dB
265 30 R 19 93 ZR(Y) XL E C 71dB
265 35 R 20 95 ZR(Y) N0 E C 71dB
265 35 R 20 99 ZR(Y) XL | N2 E C 71dB
265 35 R 20 99 ZR(Y) XL | Connect E C 71dB
265 35 R 20 99 ZR(Y) XL | J E C 71dB
275 35 R 19 100 ZR(Y) XL | MO E C 71dB
275 35 R 21 103 ZR(Y) XL | MO1 E E 71dB
285 30 R 18 97 ZR(Y) XL E C 73dB
285 35 R 19 103 ZR(Y) XL E C 73dB
285 35 R 20 104 ZR(Y) XL E C 73dB
285 30 R 20 99 ZR(Y) XL | MO1 E C 73dB
285 30 R 20 99 ZR(Y) XL | * E E 73dB
295 30 R 18 98 ZR(Y) XL E C 73dB
295 30 R 18 98 ZR(Y) XL | Connect E C 73dB
295 30 R 19 100 ZR(Y) XL E C 73dB
295 30 R 20 101 ZR(Y) XL | MO E C 73dB
295 30 R 20 101 ZR(Y) XL | N1 E E 73dB
295 30 R 20 101 ZR(Y) XL | Connect E C 73dB
305 30 R 19 98 ZR(Y) Connect - - -
305 30 R 19 102 ZR(Y) XL | N0 E C 73dB
305 30 R 19 102 ZR(Y) XL | Connect E C 73dB
305 30 R 20 103 ZR(Y) XL | MO E C 73dB
305 30 R 20 103 ZR(Y) XL | K1 E C 73dB
305 30 R 20 103 ZR(Y) XL | N1 E E 73dB
305 30 R 20 103 ZR(Y) XL | K2 E E 74dB
305 30 R 20 103 ZR(Y) XL | Connect E C 73dB
305 30 R 20 103 ZR(Y) XL | J E E 73dB
305 30 R 20 103 ZR(Y) XL | AO E E 73dB
315 30 R 19 100 ZR(Y) Connect - - -
315 30 R 21 105 ZR(Y) XL | MO1 E E 73dB
325 30 R 19 105 ZR(Y) XL | N0 E C 73dB
325 30 R 19 105 ZR(Y) XL | Connect E C 73dB
325 30 R 20 106 ZR(Y) XL | MO E C 73dB
325 30 R 20 106 ZR(Y) XL E E 74dB
325 25 R 20 101 ZR(Y) XL E C 73dB
325 30 R 21 104 ZR(Y) N0 C C 73dB
325 30 R 21 108 ZR(Y) XL | N2 E C 73dB
325 30 R 21 108 ZR(Y) XL | Connect E C 73dB
345 30 R 19 109 ZR(Y) XL E C 72dB
345 30 R 20 106 ZR(Y) E C 72dB

OCJENE & OSVRTI

OCJENE & OSVRTI

2 OF 333

  • UKUPNA OCJENA
    1 5 5
    • GRIP SUHO/KOČENJE
      100%
    • GRIP MOKRO/KOČENJE
      40%
    • DUGOTRAJNOST
      40%
    Da li bi preporučili ovaj pneumatik?
    DA
    Piste Francuska, Ožujka 9, 2015 Pratique 2 fois par an du pilotage sur piste,5 fois par an a Alicante et fois par an à Budapest via les autobans(235 km/h GPS)
    MODELI: peugeot RCZ
    |
    DIMENZIJE PNEUMATIKA: 19
  • UKUPNA OCJENA
    1 5 5
    • GRIP SUHO/KOČENJE
      100%
    • GRIP MOKRO/KOČENJE
      100%
    • DUGOTRAJNOST
      100%
    Da li bi preporučili ovaj pneumatik?
    DA
    Recomand MICHELIN Rumunjska, Srpnja 17, 2014 Cu anvelope MICHELIN drumul iti pare mai lin.
    MODELI: opel
    |
    DIMENZIJE PNEUMATIKA: 16
  • AUTOMOBIL
  • SUV - 4X4
  • KOMBI - KUĆA NA KOTAČIMA
Loader

Pravne napomene

(1) Temeljem rezultata ispitivanja koja je proveo ISPITNI CENTAR DEKRA, na zahtjev tvrtke Michelin, u svibnju 2017. s vozilom Porche 911 GT3 (997) i pneumaticima dimenzija 235/35-19 i 305/30-19. Razlika u prosječnom prolaznom vremenu na stazi Charade (FR) usporedbom pneumatika MICHELIN Pilot Sport Cup 2 i PIRELLI Trofeo R, DUNLOP Sport Maxx Race, YOKOHAMA Advan Neova AD08R te TOYO Proxes R888 R
(2) Temeljem rezultata vanjskih ispitivanja koja je proveo ISPITNI CENTAR DEKRA, na zahtjev tvrtke Michelin, s vozilom Porsche Carrera S, u svibnju 2017. s pneumaticima dimenzija 235/35-19 i 305/30-19. Razlika u prosječnom prolaznom vremenu bez oštećenja na pneumaticima na stazi Charade (FR) usporedbom pneumatika MICHELIN Pilot Sport Cup 2 i PIRELLI Trofeo R, DUNLOP Sport Maxx Race, YOKOHAMA Advan Neova AD08R te TOYO Proxes R888 R
(3) Temeljem rezultata vanjskih ispitivanja koja je proveo ISPITNI CENTAR DEKRA, na zahtjev tvrtke Michelin, s vozilom Porsche Carrera S, u svibnju 2017. s pneumaticima dimenzija 235/35-19 i 305/30-19. Procjena promjene prolaznog vremena u više krugova na stazi Charade (FR) usporedbom pneumatika MICHELIN Pilot Sport Cup 2 s pneumaticima PIRELLI Trofeo R, DUNLOP Sport Maxx Race, YOKOHAMA Advan Neova AD08R i TOYO Proxes R888 R
(4) Rezultati interne studije koju je tvrtka Michelin provela u Nardu u siječnju 2018. s vozilom PORSCHE 911 GT2 RS s pneumaticima dimenzija 265/35-20 na prednjoj osovini i pneumaticima dimenzija 325/30-21 na stražnjoj osovini, izmjereno je -2,9 s/krugu u odnosu na pneumatike MICHELIN PILOT SPORT CUP 2
(5) Prema mišljenjima potrošača (301) o pneumaticima MICHELIN Pilot Sport Cup 2 objavljenim 19. 9. 2018. na svim europskim web-mjestima tvrtke Michelin (informacije združene i prikupljene na web-mjestu: www.michelin.fr te certificirane od strane nadležnog tijela)

Sačuvajte kvalitetu i performanse svojih pneumatika. Ovdje preuzmite naš vodič sa sigurnosnim mjerama i preporukama kako biste saznali više iz naših savjeta za sigurnost i upotrebu.



CESTOVNA UPOTREBA

• Odgovara vrijednostima tlaka napuhavanja koje preporuča proizvođač automobila

UPOTREBA NA STAZI
– OSNOVE
• Ako ćete dan provesti na stazi uvijek krenite s tlakom napuhavanja preporučenim za CESTOVNU UPOTREBU koji postepeno zagrijava pneumatike MICHELIN PILOT SPORT CUP 2
• Nakon nekoliko krugova provjerite i zatim malo prilagodite tlak napuhavanja za postizanje optimalne radne razine
– VRUĆI PNEUMATICI
• Optimalni radni tlak pneumatika MICHELIN Pilot SPORT CUP 2 je između 2,3 bara (33 psi) i 2,7 bara (39 psi) dok su vrući, ovisno o modelu vozila i stazi na kojoj se upotrebljavaju
• Međutim, na nekim modelima vozila tlak napuhavanja mora biti veći od 2,7 bara (39 psi dok su vrući)
– HLADNI PNEUMATICI
• Ne upotrebljavajte tlak napuhavanja niži od 1,9 bara (28 psi) kod hladnih pneumatika
• Za optimalan vijek trajanja pneumatika MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 na trkaćoj stazi Michelin preporučuje upotrebu minimalnog tlaka napuhavanja, između 2,0 (29 psi) i 2,4 bara (35 psi)

OPREZ
• Redovno provjeravajte preostalu dubinu gazećeg sloja (mora biti najmanje 1,6 mm) i provjerite da nema oštećenja
• Redovno provjeravajte vanjske bočne stijenke: ako primijetite istrošenost, primjerice da se više ne vide oznake bočne stijenke, to može biti znak da je vrijednost talaka napuhavanja/radnog tlaka PRENISKA. U tom slučaju ponovno prilagodite vrijednost tlaka na minimalno +0,2 bara (+ 3 psi) za bolju razinu držanja ceste i dulji vijek trajanja na trkaćoj stazi
• Najbolje performanse (držanje ceste) uvijek se postižu pri visokoj razini držanja ceste profila gazećeg sloja i ako ne vozite na bočnim stijenkama.

Nakon dana provedenog na trkaćoj stazi
• Uvijek provjerite istrošenost svojih pneumatika MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 i preostalu dubinu gazećeg sloja, koja mora iznositi minimalno 1,6 mm te provjerite da nema oštećenja
• Prije napuštanja trkaće staze i povratka na cestu: ostavite pneumatike da se ohlade i ponovno podesite vrijednost tlaka na razinu koju preporuča proizvođač automobila
• Nemojte zaboraviti uključiti elektroničke sustava za sigurnost i pomoć pri vožnji u automobilu te resetirati sustav nadzora tlaka u gumama

OPREZ!
• Ako se dulje vrijeme ne koriste, demontirajte pneumatike MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 (zajedno s kotačima) i smanjite vrijednost tlaka na polovinu uobičajene vrijednosti za skladištenje
• Pneumatike uskladištite na suhom i čistom mjestu, podalje od izravne sunčeve svjetlosti i izvora zračenja (električnih uređaja i materijala/kemikalija) te pri temperaturi iznad 0 °C (32 °F) sukladno informacijama tvrtke Michelin iz tehničke dokumentacije ili s web-mjesta
• Nemojte upotrebljavati, skladištiti ni transportirati pneumatike MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 pri temperaturama okoline nižim od -10 °C (14 °F)
• U tim uvjetima može doći do negativnog utjecaja na komponente pneumatika, što može rezultirati nižim performansama, a pri niskim temperaturama može dovesti do pucanja ili oštećenja smjese gume pneumatika čime se smanjuje potencijalna iskoristivost
• Nikada nemojte upotrebljavati pneumatike koji su napukli, puknuti ili oštećeni na bočnoj stijenci ili gazećem sloju. Ako niste sigurni, obratite se lokalnoj tehničkoj službi tvrtke Michelin
• Prilikom upotrebe kroz dulje razdoblje na intenzivan način na trkaćim stazama, imajte na umu da može doći do oštećenja pneumatika i njegove karkase uslijed čestog prelaska preko rubnika na rubovima staze
• Preporučujemo vizualni pregled pneumatika nakon svake utrke i prije povratka na stazu
• U slučaju dulje vožnje preko rubnika (ili česte off-road vožnje) preporučujemo vam da provjerite interno stanje pneumatika i njegove konstrukcije tako što ćete ga demontirati s kotača i odnijeti kod vulkanizera kako bi tamo pregledali ima li oštećenja, kako u unutrašnjosti tako i na vanjskim dijelovima pneumatika

Postavke geometrije, primjerice bočni nagib/zatur
• Na stazi se postavke geometrije (prvenstveno bočni nagib) mogu promijeniti kako bi se povećala brzina u zavojima i držanje ceste radi maksimalnog prianjanja pneumatika, ali isto tako kako bi se spriječilo prekomjerno trošenje/zamor materijala na vanjskom ramenom dijelu.
• Bočni nagib: za optimalne rezultate na stazi postavke negativnog bočnog nagiba moraju biti između -1,5° i -3° ovisno o stazi i tipu vozila. NIKADA nemojte prekoračiti negativni bočni nagib od -4°
• Vrijednosti bočnog nagiba za cestovnu upotrebu trebaju biti utemeljeni na preporučenim „cestovnim” postavkama kako bi se osigurala dobra upravljivost i ponašanje, kako vozila tako i pneumatika

PREPORUKE ZA UPOTREBU
• Pneumatici MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 su trkaći pneumatici (polu „slick”) optimizirani za upotrebu na SUHOJ stazi, a najnovija verzija MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R namijenjena je za ekstremne performanse na SUHIM trkaćim stazama.
Na mokrim stazama ili cestama polu „slick” pneumaticima, a posebice ako su istrošeni, značajno može naškoditi akvaplaning. Po mokrim cestama vozite oprezno i smanjite brzinu. Provjerite jesu li uključeni svi sustavi za pomoć pri vožnji.
Međutim, ti pneumatici udovoljavaju pravnim zahtjevima za upotrebu na javnim autocestama i otvorenim cestama u državama u kojima se prodaju.
• Zbog razine upravljivosti na stazi i cesti preporučuje se postavljanje kompleta od sva četiri pneumatika
Dodatne informacije za upotrebu pneumatika MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R:
Budući da se radi o posebnim pneumaticima za suho vrijeme, pneumatici MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R moraju proći fazu zagrijavanja, slično kao trkaći pneumatici, da bi postigli optimalne performanse.