Ostali savjeti
Pneumatik mi je ispuhan ili mekan
Pneumatik mi je ispuhan ili mekan
Simptom: ispuhan pneumatik
car edito 6 5 tip tireflat 140318 help and advice
Dijagnoza: Oštećenje pneumatika koje treba popraviti
- Većinu probušenih rupa od čavli ili rezova od 6 mm na gazećem sloju može popraviti vulkanizer primjenom industrijski odobrenih postupaka.
- Popravak koji uključuje samo popravak probušenog pneumatika nije pouzdan i opasan je zato što unutrašnjost pneumatika treba pregledati nakon što se probuši.
Rješenje:
- Pravilan popravak radijalnog pneumatika (većine pneumatika) uključuje postavljanje gumene zakrpe na unutarnjoj oblozi i punjenje pneumatika gumom.
- Ne pokušavajte popraviti pneumatik kada je probijeno više od 6 mm gazećeg sloja ili ako je probijen bilo koji dio bočne stijenke. Također, ne nosite pneumatike na popravak ako su istrošeni ispod 1,59 mm dubine gazećeg sloja.
- Zamijenite oštećeni pneumatik rezervnim – ali prvo provjerite bočnu stijenku rezervnog pneumatika i utvrdite jesu li parametri tlaka napuhavanja, brzine i ograničenja kilometraže ispravni. Odvezite vozilo na pregled kod vulkanizera.
Simptom: mekani pneumatici
Dijagnoza: Nedovoljna napuhanost
- Smanjuje radni vijek gazećeg sloja zbog povećanog trošenja gazećeg sloja na vanjskim rubovima (ili ramenima) pneumatika.
- Stvara prekomjernu toplinu, čime se smanjuje trajnost pneumatika i može dovesti do kvara pneumatika.
- Zbog povećanog otpora kotrljanja troši se više goriva.
Rješenje:
Napušite pneumatike do primjerene vrijednosti tlaka zraka (vrijednost u barima: prema mjerenju mjerača tlaka zraka).
Da biste saznali koji je primjeren tlak zraka, pogledajte korisnički priručnik vozila ili potražite preporučenu vrijednost u barima na naljepnici na vratima.
car edito 6 5 tip tiresoft 140318 help and advice
Ostali savjeti