homepage background road extended

Pneumatik mi je ispuhan ili mekan

Simptom: ispuhan pneumatik

car edito 6 5 tip tireflat 140318 help and advice

car edito 6 5 tip tireflat 140318 help and advice

Dijagnoza: Oštećenje pneumatika koje treba popraviti
  • Većinu probušenih rupa od čavli ili rezova od 6 mm na gazećem sloju može popraviti vulkanizer primjenom industrijski odobrenih postupaka.
  • Popravak koji uključuje samo popravak probušenog pneumatika nije pouzdan i opasan je zato što unutrašnjost pneumatika treba pregledati nakon što se probuši.

 

Rješenje:
  • Pravilan popravak radijalnog pneumatika (većine pneumatika) uključuje postavljanje gumene zakrpe na unutarnjoj oblozi i punjenje pneumatika gumom.
  • Ne pokušavajte popraviti pneumatik kada je probijeno više od 6 mm gazećeg sloja ili ako je probijen bilo koji dio bočne stijenke. Također, ne nosite pneumatike na popravak ako su istrošeni ispod 1,59 mm dubine gazećeg sloja.
  • Zamijenite oštećeni pneumatik rezervnim – ali prvo provjerite bočnu stijenku rezervnog pneumatika i utvrdite jesu li parametri tlaka napuhavanja, brzine i ograničenja kilometraže ispravni. Odvezite vozilo na pregled kod vulkanizera.

 

Simptom: mekani pneumatici

car edito 6 5 tip tiresoft 140318 help and advice

car edito 6 5 tip tiresoft 140318 help and advice

Dijagnoza: Nedovoljna napuhanost
  • Smanjuje radni vijek gazećeg sloja zbog povećanog trošenja gazećeg sloja na vanjskim rubovima (ili ramenima) pneumatika.
  • Stvara prekomjernu toplinu, čime se smanjuje trajnost pneumatika i može dovesti do kvara pneumatika.
  • Zbog povećanog otpora kotrljanja troši se više goriva.

 

Rješenje:

Napušite pneumatike do primjerene vrijednosti tlaka zraka (vrijednost u barima: prema mjerenju mjerača tlaka zraka).

Da biste saznali koji je primjeren tlak zraka, pogledajte korisnički priručnik vozila ili potražite preporučenu vrijednost u barima na naljepnici na vratima.

 

Treba vam dodatna pomoć?