Hrvatska

MICHELIN DILJEM SVIJETA

Misija za bolju mobilnost

A MISSION FOR BETTER MOBILITYOd osnutka tvrtke, Michelin misija je doprinijeti unaprjeđenju mobilnosti roba i putnika i još više od toga, doprinijeti razvoju društva. Naš općeniti cilj je zadovoljiti osnovne ljudske potrebe za druženjem, razmjenom informacija i otkrivanjem novih stvari.

Michelin predano radi na provođenju svakog aspekta svog poslovanja na odgovoran načina. To uključuje donošenje učinkovitih rješenja koji su u skladu s očekivanjima kupaca i dioničara. To znači poštivanje prirodnog okruženja uz istovremeno provođenje zdravih gospodarskih radnji.

Svaka odluka koju Michelin donosi i svaka radnja koju poduzima utemeljena je na sljedećih pet temeljnih vrijednosti:
  • Poštivanje kupaca
  • Poštivanje ljudi
  • Poštivanje dioničara
  • Poštivanje okoliša
  • Poštivanje činjenica

UKRATKO O TVRTKI

Misija tvrtke Michelin je unaprijediti mobilnost uvođenjem temeljnih vrijednosti koje su poštivanje kupaca, poštivanje ljudi, poštivanje dioničara, poštivanje okoliša i poštivanje činjenica u praksu.

Michelin je na vodećoj poziciji na svim tržištima pneumatika* i putničkih usluga. Stalnim dokazivanjem svog tehnološkog vodstva, stalnim inovacijama i proizvodima i uslugama visoke kvalitete, te putem svojih snažnih brendova, Michelin može slijediti svoju strategiju globalnog razvoja i poboljšati učinkovitost na svim aspektima svog poslovanja.

Neke ključne činjenice o tvrtki Michelin:
  • 109.193 zaposlenih (102.692 stalno zaposlenih)
  • Više od 150 milijuna pneumatika i 10 milijuna vodiča s kartama proizvedenih u 2009. godini
  • Neto prihodi ostvareni od prodaje: 14,8 bilijuna eura
  • Tržište putničkih i lakih komercijalnih vozila: 80% pneumatika prodano na tržištu zamjenskih pneumatika
  • Tržište kamiona: 80% pneumatika prodano na tržištu zamjenskih pneumatika (za radijalne pneumatike)
  • 72 proizvodna postrojenja u 19 zemalja
  • Marketinške kampanje u više od 170 zemalja

*S globalnim tržišnim udjelom od 16,3%. Izvor: Tire Business, rujan 2009.

ORGANIZACIJA

ORGANISATION

Kako bi bolje razumjela tržište i udovoljila potrebama svojih kupaca, Michelin grupacija organizirana je u proizvodne linije, a svaka od njih posvećena je jednom području i ima vlastite marketinške, razvojne i prodajne izvore.

Pogledajte ovu animaciju za detaljan pregled organizacije tvrtke Michelin.

MICHELIN DILJEM SVIJETA

MICHELIN AROUND THE WORLD

Saznajte sve o Michelin grupaciji; posjetite web-stranice naše tvrtke